Uusia kokeita tehty. Startatessa jännite suuttimille tipahtaa 9.4 V tällöin akkujännite on 10.6V akun navalla.Vauhtivaunu wrote:Kokeileppa nyt nostaa sieltä "cranking"-valikosta niitä starttaus suihkutusarvoja. Joku pari millisekuntia pitää olla vähintään vaikka kuinka isot suuttimet ois.
Siitä ei kannata välittää jos ne moottorin ja suuttimen koot ei jää siihen "required fuel calculator"-kohtaan. Se on vaan laskin joka laskee sulle sen "req.fuel" arvon joka taas tallentuu vastaavaan lokeroon "engine constants"-valikkoon.
Neljältä suuttimelta kun ottaa töpselit pois eli kummastakin pankista kaksi pois, auto yrittää käyntiin, eli tällöin bensaa tulois hieman noille neljälle suuttimelle.Tällöin 0.7V suuttimen jännite suurempi Huomasimme tämän kun starttasimme yksi suuttimen johto irti niin auto yritteli hivenen...
Syötimme myös lisävirtaa suuttimien virtajohtoon akulta pankkien johtoon, ennen esivastuksia. Sillä ei ollut merkitystä käyntiin yrittämisessä, eli ei yrittänyt
Pitääkö megalle meneviä virta ja maa johtoja paksuntaa koska suuttimille virta tulee boksin kautta.
Vai onko nuo esivastukset nyt liian suuret? Kokonaisvastus boksin päästä noin 4.5 ja 4.7 ohmia per pankki?
Ja päivitystä: pulse widht oli3.4 ms ja duty cycle 0.6%
-Jussi-