BMW m52 trikkeri ms2 v3.0

Megasquirt II spesifiset jutut

Moderator: Masi_K

Post Reply
opelman
Megasquirttaaja
Posts: 21
Joined: Thu Apr 09, 2009 23:45
Location: Joensuu

BMW m52 trikkeri ms2 v3.0

Post by opelman »

Seuraavanlainen ongelma tuli moottorin säädössä. Jäärata-autoon lainattu boksi M50b25 perästä.
Moottorina m5x johdannainen dieselin kammella, tdc kumminkin orkkiskohdassa. Trigger angle säädettynä 324ast kuin kuuluukin olla vanos moottorin trikkeripyörällä, ei pommillakaan käyntiin. Ajoituslampulla hakemaan säätöä ja todeta että sytytyshetki 1cyl on 120ast myöhässä, eli trigger angle 204ast millä toimii.

Mikä tekee eron edelliseen moottoriin missä boksi ollu ettei sytytskulma olekaan sama samanlaisella trikkerönnillä..? 120ast väleinhän se sytytys menee 6syl hukkakipinällä, mutta mikä vaikuttaa tähän että syt hetki muuttuu 120ast aiemmalle.
deepeastcustoms.com
Vauhtivaunu
Megajumala
Posts: 1167
Joined: Wed Dec 07, 2005 17:41
Location: Pohjois-Karjala

Re: BMW m52 trikkeri ms2 v3.0

Post by Vauhtivaunu »

eihän oo vulkanointi pettäny ja päässy triggeri pyörähtämään? ja sytkäohjaukset 100% varmasti oikeassa järjestyksessä?
Vika on yleensä asentajassa, ei laitteessa

RTFM!
VooDoo
Megasquirt aloittelija
Posts: 17
Joined: Sun Jan 11, 2015 18:31

Re: BMW m52 trikkeri ms2 v3.0

Post by VooDoo »

diisselin kammessa tietääkseni kiilauran paikka eri kohdalla, kun bensakoneen.
hukka
Megasquirttaaja
Posts: 20
Joined: Sun Oct 14, 2012 14:32
Location: iisalmi

Re: BMW m52 trikkeri ms2 v3.0

Post by hukka »

eikös toi muutu myös jos puolalla johdot eritavalla sytytys ABC niin johdot BCA jos eri johtosarja
Post Reply