Seuraavanlainen ongelma tuli moottorin säädössä. Jäärata-autoon lainattu boksi M50b25 perästä.
Moottorina m5x johdannainen dieselin kammella, tdc kumminkin orkkiskohdassa. Trigger angle säädettynä 324ast kuin kuuluukin olla vanos moottorin trikkeripyörällä, ei pommillakaan käyntiin. Ajoituslampulla hakemaan säätöä ja todeta että sytytyshetki 1cyl on 120ast myöhässä, eli trigger angle 204ast millä toimii.
Mikä tekee eron edelliseen moottoriin missä boksi ollu ettei sytytskulma olekaan sama samanlaisella trikkerönnillä..? 120ast väleinhän se sytytys menee 6syl hukkakipinällä, mutta mikä vaikuttaa tähän että syt hetki muuttuu 120ast aiemmalle.
BMW m52 trikkeri ms2 v3.0
Moderator: Masi_K
BMW m52 trikkeri ms2 v3.0
deepeastcustoms.com
-
- Megajumala
- Posts: 1167
- Joined: Wed Dec 07, 2005 17:41
- Location: Pohjois-Karjala
Re: BMW m52 trikkeri ms2 v3.0
eihän oo vulkanointi pettäny ja päässy triggeri pyörähtämään? ja sytkäohjaukset 100% varmasti oikeassa järjestyksessä?
Re: BMW m52 trikkeri ms2 v3.0
diisselin kammessa tietääkseni kiilauran paikka eri kohdalla, kun bensakoneen.
Re: BMW m52 trikkeri ms2 v3.0
eikös toi muutu myös jos puolalla johdot eritavalla sytytys ABC niin johdot BCA jos eri johtosarja