https://www.youtube.com/watch?v=Di8FuHApLKA
Oishan se pitäny kunnolla googlettaa

tietty tuostakaan ei toimivana oo videota että ei sitä tiiä onko tuoki haudattu kun ei oo saatu toimimaan.
mietin että periaattees sama onko se suutin kannessa vaiko sylinterin seinämässä, jos ruiskutus tehdään kuitenki juuri pakoaukon sulkeuduttua (tai pari astetta ennen), sama paine se sielä sylinterissä on ruiskutetaan se sitte mistä tahansa, tietty jos sylinterin kyljestä ruiskutetaan kohti kantta niin ruiskutus voidaan aloittaa jo hetki ENNEN pakoaukon sulkeutumista. ja kovilla kierroksilla kun ruiskutusaika on pidempi niin pakoaukosta hieman karannut polttoaine ei haittaa kun pakopulssi sen sieltä palauttaa ja pienillä kierroksilla taasen ehditään se pieni määrä ruiskia kun aikaa on enempi ja pakopulssia ei ole ? kunhan ajattelen...
Paras paikka suuttimelle kuitenki lienee kannessa pakoaukon päällä kohti sylinterin takaseinämää ? ja Kannessa kun suutin on niin ei ole niin nuuka suuttimen avautumis ja sulkeutumisajasta. sylinterin kyljessä saattaa se mäntä tulla eteen.
mikä on minimimäärä antureita mitä tuo vaatii toimiakseen
-Kampiakselin asento
-Kaasun asento
-imuilman lämpö
-imuilman paine
-moottorinlämpö
sitte tietty tarvitaan sähköä
-polttoainepumpulle releytettynä
-Puolalle (voiko ECUsta vetää suoraan johon vai tarviiko jonku jännitteenostimen väliin ?)
-Suuttimelle
Onko Lambda kuinka tärkeä ? lyhyt ikänen tässä 2t, nii mielummi jättäs laittamatta..
Kuinka pitkä ruiskutusaika on isolla suuttimella jolla ei pitäs vielä tyhjäkäynnin puolee tulla ongelmia, 100hv aineet jos ruiskuttaa, tai voihan tähän tuplasuuttimetki viritellä jos tuntuu että ei muuten järkiajassa saa ainetta sylinterii
