Elikkä muuta tarvetta ei ole kuin seoksia säädellä tuolla. Sytytys jätetään ainakin vielä rauhaan.
Pari kysymystä tässä nyt listaan, ja olisihan se ihan jees jos joku vastaisi

1. Pystyykö vanhaa kaasaria hyödyntämään läppäkotelona, jos kaikki suuttimien kanavat tukkii?
2. Tuorevoitelun voi varmaan toteuttaa käyttämällä ihan tuota moottorin omaa mekaanista öljypumppua, ja liittämällä siitä letkun imukanavassa olevaan nippaan?
3. Mitä suuttimia suosittelisitte tuollaiselle 190cc pannulle?
4. Mitä kaikkea osaa tarvitsee läppärungon, MegaSquirt boksin, suuttimien, lambdan ja bensapumpun lisäksi?
5. Mitenkäs pyörän käynnistäminen? Sähköstarttia tuosta ei löydy, mutta akku sen sijaan löytyy. Tajuaako MS ruiskuttaa bensaa imukanavaan poljettaessa?
6. Toimiiko MS säätämisen jälkeen ilman lambaa? 2tahtimoottoreilla kun taitaa olla tuo paha tapa rikkoa lambda anturit öljyllä, niin sen voisi aina ottaa irti, kun ei säädä konetta.
7. Onko ruiskussa imukanavan/läppärungon koolla niin suurta merkitystä, kuin kaasarissa, kunhan ei kurista ilmansaantia?
Siinä nyt oli pari kysymystä, ja toivoisin muutakin keskustelua tästä projektista, ja lupaan kirjoittaa foorumeille asiasta projektitopicin, kunhan saan ensiksi perusteet selviksi
