Noniin. Tehäänpä tästä kaikille projekti kuville paikka, jota päivitän ku tulee uusia.
1.2.2010
Turbo+hilut.
http://kuvablogi.com/nayta/2450527/
Turbo Mitsu TD05-16G(Big). Teippejä aukkojen päällä ettei paskaa tipu sisään, kun mallaillu mihin kohtaan sijoitus.
http://kuvablogi.com/nayta/2450528/
Kansi.
http://kuvablogi.com/nayta/2450529/
Läppärungot Suzuki gsx-r, mitattu sisähalkaisija 41,7mm.
http://kuvablogi.com/nayta/2450530/
Runko siinä kunnossa mitä purettu pois.
http://kuvablogi.com/nayta/2450531/
Pakokanava.
http://kuvablogi.com/nayta/2450532/
Imukanava.
http://kuvablogi.com/nayta/2450533/
Palotila.
http://kuvablogi.com/nayta/2450534/
2.3.2010
Modifioitu kytkinkruunu...teräspanta+lisäreiät öljyn pois pääsyyn alhaalla
http://kuvablogi.com/nayta/2487194/
Kasattu lohko, 6-vaiht. rattaat sisällä(jäi kuvaamatta kun niin touhussaan kasas).
http://kuvablogi.com/nayta/2487192/
Kytkimen keskiosa. lisäöljyreiät, 1+2 joka toisessa kohdassa.
http://kuvablogi.com/nayta/2487193/
3.3.2010
Keulaputki purettuna, uudet osat paikallaan ja koottu putki uusilla osilla.
http://kuvablogi.com/nayta/2487758/
9.3.2010
Kytkimen keskiosa alapuolelta.
http://kuvablogi.com/nayta/2495727/
Modifioitu imukurkku, 42mm sisähalkaisija(entinen 38mm) sama kuin läppärungossa.
http://kuvablogi.com/nayta/2495726/
Kaikki 4 imukurkkua.
http://kuvablogi.com/nayta/2495730/
Kantta ei ole käytetty viellä koneistamolla.
Uusi pakokanava.
http://kuvablogi.com/nayta/2495729/
Uusi pakokanava palotilasta päin.
http://kuvablogi.com/nayta/2495731/
Uusi imukanava.
http://kuvablogi.com/nayta/2495728/
Uusi imukanava palotilasta päin.
http://kuvablogi.com/nayta/2495732/
Yhden sylinterin palotila.
http://kuvablogi.com/nayta/2495733/
Vanhat pakoventtiilit, jotka menee takas paikalleen.
http://kuvablogi.com/nayta/2495734/
Uudet imuventtiilit, kaikki meni vaihtoon.
http://kuvablogi.com/nayta/2495735/
17.3.2010
Uuden vaihteen siirtorummun "pysäyttäjän" tekeminen, kuulalaakeri ja enemmän jousipainetta niin toimii mekanismi paremmin.
http://kuvablogi.com/nayta/2509529/ ,
http://kuvablogi.com/nayta/2509530/ ,
http://kuvablogi.com/nayta/2509532/ ,
http://kuvablogi.com/nayta/2509533/ ,
http://kuvablogi.com/nayta/2509535/
19.3.2010
Sylinterin alakoroke, itse tehty 2mm paksusta alumiinilevystä(puristukset ~9,2).
http://kuvablogi.com/nayta/2511020/
Wisecon mäntä.
http://kuvablogi.com/nayta/2511021/
Mäntäsarja(1040cc) ja kannentiiviste.
http://kuvablogi.com/nayta/2511022/
25.3.2010
Öljypohja johon tehty turbon öljynpaluu suoraan öljypumpun siivilän imuaukon kohdalle(putken sisähalkaisija 19mm).
http://kuvablogi.com/nayta/2519196/ ,
http://kuvablogi.com/nayta/2519197/ ,
http://kuvablogi.com/nayta/2519198/
3.6.2010
männät asennettuna.
http://kuvablogi.com/nayta/2628384/
Kansi valmiina.
http://kuvablogi.com/nayta/2628385/ ,
http://kuvablogi.com/nayta/2628386/
6.6.2010
pakosarja tehtynä.
http://kuvablogi.com/nayta/2632292/ ,
http://kuvablogi.com/nayta/2632293/ ,
http://kuvablogi.com/nayta/2632294/ ,
http://kuvablogi.com/nayta/2632295/
Triggeripyörä 24-2, tulee koneen vasemmalle puolelle kampiakselin päähän, viellä pitäs porata oikeaan kohtaan pitotapille reikä niin pysyy oikealla kohdalla.
http://kuvablogi.com/nayta/2632341/ ,
http://kuvablogi.com/nayta/2632342/ ,
http://kuvablogi.com/nayta/2632343/
16.6.2010
Mittaristo.
http://kuvablogi.com/nayta/2650532/ ,
http://kuvablogi.com/nayta/2650531/
Pakoputkiston ja turbon sovitus, downpipe 3" ja loput 2,5"...yoshimuran vaimennin vakiokokoisella ulostulolla.
http://kuvablogi.com/nayta/2650530/ ,
http://kuvablogi.com/nayta/2650529/ ,
http://kuvablogi.com/nayta/2650528/ ,
http://kuvablogi.com/nayta/2650527/ ,
http://kuvablogi.com/nayta/2650526/ ,
http://kuvablogi.com/nayta/2650525/ ,
http://kuvablogi.com/nayta/2650524/ ,
http://kuvablogi.com/nayta/2650523/ ,
http://kuvablogi.com/nayta/2650522/ ,
http://kuvablogi.com/nayta/2650521/ ,
http://kuvablogi.com/nayta/2650520/ ,
http://kuvablogi.com/nayta/2650519/
22.7.2010
Turbon imupuolen imusuppilo/adapteri ilmanpuhdistimelle.

Turbo asennettuna.
http://kuvablogi.com/nayta/2704185/
Adapteri turbossa.
http://kuvablogi.com/nayta/2704186/
Ilmanpuhdistin sovitettuna.
http://kuvablogi.com/nayta/2704187/
Kuva edestäpäin, katteen sovitusta ym.
http://kuvablogi.com/nayta/2704188/
Takasivulta, pitää tehdä viellä "tuuliohjain" lasikuidusta tai metallista ilmanputsarin etupuolelle.
http://kuvablogi.com/nayta/2704191/
17.9.2010
pientä päivitystä vaikka ei viellä käykään, mutta jos 2vko sisällä sais starttailtua ja katottua lähteekö käymään vai onko jotain ongelmia.
(käyntiin 19.9.2010).
pakosarja valmiina kääreineen.

Triggeripyörä+vr-anturi paikallaan.

Triggeripyörän stefa-adapteri.

Turbon öljyn painelähtö ja paluuputki ym.

Valmis turbon ja välijäähyn asennus ym.
25.9.2010
Muutama yleiskuva.
http://kuvablogi.com/nayta/2803821/
http://kuvablogi.com/nayta/2803820/
http://kuvablogi.com/nayta/2803819/
http://kuvablogi.com/nayta/2803818/
http://kuvablogi.com/nayta/2803817/
http://kuvablogi.com/nayta/2803816/
http://kuvablogi.com/nayta/2803815/
20.10.2010
Lisäsuuttimet, denso 280cc 4-reikäiset+bensatukki+liittimet.
Blow-off venttiili, greddy-style RS.
Mittaristo muuttu pikkusen ja nyt ois kaikki oikeat ja tarvittavat osat.
27.12.2010
Uusi ilmansuodatin ostettu. Kokeillaan tuolla pääseekö ilmaa tarpeeksi läpi. Kuitenki paljon matalampi(8,5cm) kuin ed.versio(16cm), joten ei pullota sivustakaan kovin paljoa ulkona.
22.3.2011
Viimein sorvin ääreen ja nyt tekemään se painekotelo, johon tulee myös lisäsuuttimet. Päivitystä sitä mukaa kun edistyy. Imusuppilot tehtynä...pinta viellä 240 hiekkapaperin jäliltä.
24.3.2011
Painekotelon rakentamiskuvia. Kappaleita tehty ja osa lopullisesti kiinni ja osa heftillä. Pinnat viimeistelyjä vailla viellä.
Tulopuolen alalevyssä olevat "ilmanohjurit" pitävät vai ylä-ja alalevyn välin n.8mm:ssä ja kun leveys tulee olemaan 360mm niin pinta-ala on sama kuin pyöreän tuloputken suun pinta-ala.
29.3.2011-8.4.2011
Plenumin tekokuvia. Suuttimien kiinnitysteline, blow off-venttiili, päätyjen teko ja hitsaus ja pinnan viimeistely niin ois valmis. Ei tällä missikisoja voita, mutta jos tuo toimii kohtalaisesti niin se riittää. Tilan ja hyvän ergonomian mukaan teoreettisesti yritetty tehdä kuitenki tuohon pyörään.
15.4.2011
Tuli veistettyä säädettävät koiranluut taakse. säätövara 160-200mm(orkkis 165mm).
12.5.2011
Swingin jatkot. Pieni suunnitteluvirhe ku ois pitäny ulottua peittoon tuo alkuperäinen kiinnityspaikka kokonaan. Jospa nuo toimis vaan. Swingi pitäs kiillottaa tai maalata, mutta nyt ilman väriä, jos hitsaa kolmiotuen tuohon viellä.
Tämmönenki ois nyt valmis. Lock up-kytkin ja viellä pitäs kytkinkopan kansi modata tai tehä korotuslevy niin saa sisälle koneeseen. Voipi olla, että kokeilen ensin ilman tuota ja jos luistaa niin sitten tuo paikalleen ni on vertailukohtaa ja näkee heti miten vaikuttaa.
Kaikki tarvittavat osat ja modattu vakio painelevy. Oikeassa yläkulmassa vaihtoehtoiset pitemmät "painopultit"+hilut
Yläpuoli
alapuoli
Keinun tasainen kärkiosa painaa koko matkalta koneistettuun tasaiseen kohtaan. Prikoilla voi halutessa säätää korkeutta.
2.6.2011
Uusi öljypohja, jossa paremmin kiinnitetty letkun-natsa, jota käännetty viellä parempaan asentoon.
Vakio kytkinkoppa, joka modifioitu korkeammaksi, jotta lock-up kytkin sopii sisälle ja polykarbonaatista ikkuna niin näkee ite kytkimenki. Uusi huohottimen natsa, 16mm, t-haara vakio huohottimelta tulevaa letkua varten ja suodatin.
7.6.2011
uusi alumiininen polttoainetankki, kun entinen ei mahtunut. Suodatin ja pa-pumppu nyt tankissa kiinni.
plenumi ja tankki sommiteltuna miten pitäs tulla.
Välijäähy valmiina johon hitsattu uudet päädyt ja paikka imuilman lämpömittarille, ettei lämpiä moottorin tai syylärin lämmöstä.
27.6.2011
Nyt taas pikkusen eteenpäin, kun viimeviikko meni lomaillessa ja sitä edellinen selkäkivuissa maatessa.
Tuli hankittua uudet tulpanhatut, kun 1 oli paskana(3 syl.) eli anto ääretöntä vastusta, kun mittas miten tahansa. Ollut varmaan hajalla pitemmän aikaa, kun miettiny ruiskun asentamisen jälkeen, lämpimänä ja erityisesti tyhjäkäynnillä erottuva satunnainen pätkintä ja kierrosten lievä huopaaminen(luultavasti sytytys myös, kun nyt lampulla kattonu). Ei ole tullut kiinnitettyä aikasemmin huomiota, kun kaasareilla kävi kuin betonimylly ja ruiskulla huomattavasti siistimmin. Nyt piti kuitenkin tarkistaa sytkäosat ihan varmuuden vuoksi, kun ajotuslampulla kierrokset huopas pikkusen tyhjäkäyntialueella ja omaa videota kuunteli tarkemmin, että vois käydä siistimminkin, kun ruisku&sytkä megan ohjaamana ja logissa ei näy katkoksia/piikkejä. Seuraavassa käynnistyksessä synkrot kohdalleen ja katotaan miten sytkä ja käynti muuttuu.
Valmis mittaristo ja nyt bensan-ja öljynpainemittarit myös nestevaimennettuja.
Välijäähy mattamustalla viimeistelty.
Takaswingi myös mattamustaksi värjätty, kun tarkemman mietinnän jälkeen runkokin tulee mattamustaksi seuraavan purkamisen jälkeen. Katteiden ja vanteiden väri mietintään...
28.6.2011
Noniin, taas käynnissä ja synkrojen säätöä, kun ei pysty plenumi paikallaan säätämään.
Lock-up kytkin, koppa ja huohotin paikallaan.

]
VIDEO toisesta startista. Kiihdytysrikastukset pois käytöstä ja pientä säätöä muutenkin, että ottas alhaalta terävämmin kierroksia. Tyhjäkäyntikierrokset ~1200rpm ja saa olla siinä. Enää ei esiinny pätkimistä tyhjäkäynnillä eikä huopaa niin paljon kuin ennen, joten varmana johtu siitä rikkinäisestä tulpanhatusta.
http://www.youtube.com/watch?v=O8DiH4nn6hQ
30.6.2011
Nyt alkaa olemaan isoimmat osat paikallaan. Launch-ja shift-control asennukset uupuu viellä tekniikasta. Akku paikalleen niin voi jo ajella. Tankin kate ja sivu-sekä etukate pitäs ruveta leipomaan ens-ja sitä seuraavalla viikolla.
8.7.2011
Muutama yleiskuva. Tankinsuoja ja oikean sivukatteen profiilit tehtynä kuidutusta varten, menee ens viikkoon teko. Vasen sivukate mahtuu ilman enempiä muutoksia ja etuosan suoja pitää tehdä jostakin metallista mahdollisesti. Kummankin puolen katteita levitetty 25mm:ä holkeilla, että saa mahtumaan kaiken tarpeellisen katteiden alle. tuplasatula ei mahdu enää mitenkään ja muutenkin tehtävä single-malli, että saa boxin ja siihen tarvittavat hilut mahtumaan entisen matkustajan penkin alle. Joka osaa on näköjään muutettava projektin edetessä...mutta onneksi lumet ei taida ihan heti tulla.. Pyörä oilisi ajokunnossa, mutta tehdään kuitenkin valmiiksi maalausta vajaaksi tänä kesänä...talvi/ens kesä maalaus kaikkiin tarvittaviin osiin.
2.8.2011
Noniin, nyt ois ajokunnossa sen mitä tarvii ja sisäänajoa pitäs suorittaa n.1500km ja sitten painetta ja säädöt sille. Launch-ja shift-control toimivat kans. Maalia tulee pintaan joskus kun jaksaa purkaa taas masiinan, mutta ei tänä ja ehkä ensi kesänäkään....kyllä se pitää ajella nyt, kun 2v ollu telakalla.
Syylärin alapuolelle tulee viellä etukate, joka on kuivumassa maalauksen jäliltä.
500m tuli ajettua ja kokeiltua, että pitäs uskaltaa ajella.
Muutama yleiskuva....ruma, mutta se ei kulkuun pitäis vaikuttaa
12.2.2012
Pari videota talvikäytöstä pitkästä aikaa.
Eka.
http://www.youtube.com/watch?v=YWaDnIxd ... el&list=UL
Toisessa launchin testausta.
http://www.youtube.com/watch?v=l9r-zBzm ... el&list=UL
14.5.2012
Talvi ja kevät tullu hommailtua osia aina välillä ja nyt pitäs alkaa asenteleen ne paikalleen, jotta pääsis viimein ajeleen. Etujarrusatulat puuttuu viellä, mutta pitäs tulla tällä viikolla.
Säädettävät kytkin-ja jarrukahvat.
Greddy style S- blow off venttiili...vaihetaan vanha "1-toiminen" pois, kun tämä uus on "2-toiminen".
Bluetooth-lähetin megaan, megan ja läppärin väliin.
Devil´s own:n vesi/metanoliruiskusarja, suuttimet 4(252ml) ja 5(315ml).
Vesitankki pitäs tehä sopivaan paikkaan.
15.5.2012
Nyt tuli nuo etujarrusatulatkin(blue spot), jotka peräisin yamaha thunderace yzf 1000:sta.
16.5.2012
Takaiskari 06-07 Kawasaki ZX10-R:stä, jonka pitäs mennä heittämällä yamahaan.
18.5.2012
Olihan tuo hayabusan etulokariki tuolla romujen joukossa, joka meni pikku sovituksella yamahaan...takakiinnikkeille piti porata reiät lokariin ja normi kiinnikelipare sahata pois ja etukiinikkeen tein lattaraudasta, joka on kiinni yamahan alkuperäisessä kiinnikkeessä.
Satulat meni paikalleen kans ku viilas muutaman millin kiinnituskorvan kulmasta pois, kun ilmausventtiili otti kiinni.
Vanne, jarrulevyjen keskustat ja etulokari paukkupullo maalauksella mitä sattu hyllystä löytymään.
Kiinanpojalla cnc-kone toleransseissa, kun ei ollu ongelmia kahvojen asennuksessa.
greddy s-style blow off-venttiili paikallaan ja putsari siihen, kun jousi säädetty löysälle niin ilma liikkuu kumpaankin suuntaan...toinen/alaletku puuttuu, jonka on tarkotus tulla painekotelosta säädettävän on/off solenoidiventtiilin kautta.
-06-07 ZX10-R:n takaiskari meni paikalleen, ku ois tehty yamahaan...yläpäähän aluholkit sivuille ja alapään pultinreikä 10mm->12mm ni eipä muuta tarvinu, pituus ainoastaan 5mm lyhyempi...akun kotelon alakiinnike meni kans paikalleen eikä ahdista mistään.
Vesiruiskun pumpun ja tankin paikka hakusessa...saapa nähä.
Ohjausiskarin kiinnikkeestä tulee köpönen, jos ei pääse koneistuslaitteiden ääreen.
25.5.2012
Tuli kyllä joka paikka tutkittua ja ei sitä vesiruiskun pumppua ja säiliötä saanu tuohon fzr:n katteiden sisälle...joten vaihtoehtoina jättää se pois tai hommata toinen perä mihin mahtuu ne kaikki vermeet.
Sattumoisin löyty heti GSX-R 750 SRAD:n koko perä hiluineen ja kaluineen(takakatteet, kummatki penkit, takapenkin tilalle coveri, penkinlukko, takajalkatapit, takahäkki ja takalokari.
Ei muutako entinen perä pois ja uutta tilalle.
Kohtuudellahan nuo osat näytti menevän, mutta kaikissa osissa oli sovittamista, joten aikaa meni...nyt mahtuu vesiruiskun pumppu ja pieni tankki takaosan sisään, jotka pitäs seuraavana alkaa asentamaan.
Tankin päällä oleva hirviä scooppi lähti kans mäkeen ja tilalle istutettu kaiutinritilä niin tuli pikkusen normaalimman näkönen...pakkelin hiontaa ja väriä vajaa.
Muutamia kuvia.
Ohjausiskunvaimennin paikallaan myös, kun sai tehtyä kiinnikkeet.
Ei näy toimivan taas(läheskään aina) tuo kuvablogi niin siirrytään eri kuvapankkiin...
Taas on tullu tehtyä ja jopa parsittua osia vaikkei oo etes ajellu...menevät rikki/huonoksi pelekästään paikallaan olemalla, perkl..
17.6.2012
Rupiaa olemaan kaikki suht läjässä jo ja pysty käymään pienen koelenkin, mutta vaparin kartalla näytti olevan ihan kuutamolla seokset vaikkei painetta olekkaan viellä..pintakaasulla menee hirviän rikkaalle....pitää odottaa toista bluetooth-laitetta, kun tuo ensimmäinen meni mykäksi, eikä resetoimallakaan saa yhteyttä etes hyperterminalin kautta enää.
Piti maalata spraylla samanväriseksi kaikki katteet, ettei näytä niin sekasikiöltä, mutta muutama valuma pitää korjata viellä kunhan kuivuvat ensin kunnolla.
Muutamia kuvia.
Sininen väri jää, mutta sävy voi joskus muuttua. Runko jäi nyt maalaamatta, mutta mustaksi varmaan tulee seuraavan purun yhteydessä. Takavanne pitäs viellä maalata valkosella uudelleen.
Peilit puuttu kans viellä.
Takakopan alla on vesiruiskun pumppu, 1,5L vesisäiliö ja vesiruiskun releet ym ym.
Piti vaihtaa bensan-ja öljynpainemittarit teräskuorisiin, kun rupes toinen tihkumaan nestettä pois taulukosta..näytti olevan saumasta ratkennu. Nyt pitäs pitää.
Vesiruiskun "käyttöpaneelissa" on vesiruiskun on/off-kytkin, ruiskutuksen valo milloin aina ruiskuttaa ja vesitankin merkkivalo milloin tyhjä.
greddy style s blow off-venttiili, joka siis 2-toiminen. Alapuolelle ohjataan painetta solenoidiventtiilin kautta tarvittaessa. Jousi säädetty niin löysälle, että tyhjäkäynnillä venttiili auki ja imee sisään ilmaa, siksi ilmanputsari.
Solenoidiventtiili, johon paine tulee painekotelosta ja ohjattaessa paine menee hukkaportinkellolle ja blow off-venttiilin alapuolelle.
Yleiskuva. "Breath-valvessa" ei ole viellä läppäventtiiliä paikallaan, kun ei viellä paineilla ajella. Ilmanputsari pysyy tuommosena.
Cordonan quick-shifteri ja siirtimessä vaihettu kaavio eli alas isompaa ja ylös pienempää.
Testilenkille lähtiessä melekeen muistin sen ja ihmettelin, että ompa pitkä ykkönen, mutta tosiasiassa lähin 2-vaihteella liikenteeseen...pittää yrittää muistaa, ettei tule täystuho hasardeja.
Säätöyksikkö takakopan alla niin pääsee helposti käsiksi.
Lisää kuvia ja videoita kunhan saa sen bluetooth-laitteen ja viellä toimimaan niin pääsee säätämään, kun tuli ostettua mini-läppäriki ihan sitä varten.
28.6.2012
Tankinsuoja ja takasivukatteet uudelleen maalattu ja niitä kuivaksi odotellessa käytelly ja katellu, että kaikki toimii eikä pahempia vuotoja näy. Vesiruiskun toiminta pitäs viellä testata.
Bluetooth toimii nyt miniläppärin kanssa sen mitä pitää.
Viikonloppuna tai oikeammin huomen aamusta asti ei taas ehi tekemään mitään, joten ens viikkoon menee seuraavat testit.
Värkkäsin viellä toisen "äänenvaimentimen" jossa on 2,5" ulostulo tuon yoshimuran pillin sijasta ja voihan tuota testata joskus, kuin kovat desibelit todellisuudessa lähtee.
Vesiruiskun suutin turbon jälkeen ennen välijäähytintä, koska muualle ei ole hyvä laittaa, kun imulämpöanturikin on heti välijäähyn toisessa päässä.
Takaiskuventtiili ja vesisuutin. Tuo teräspunosbensaletku on vaan vesiletkun suojana taakse asti.
3.7.2012
Vesiruiskun ensitestausta ja toimiihan tuo, mutta joutu tekemään pumpun virransyötön on/off-tyyppiseksi, kuitenki megan ohjaamana, kun ei suostunu jostai syystä pwm-ohjauksella toimimaan...eipä jaksanu nyt alkaa värkkäämään, mutta palataan joskus tuohon.
Video toiminnasta ja megassa vaan semmoset asetukset, että näki toiminnan ja kaikki pelaa niinku pitää.
http://www.youtube.com/watch?v=XgasGIFT ... r_embedded
18.7.2012
Vesiruiskun testausta, kun sai tehtyä tuommosen "köyhän miehen" säädettävän ruiskutuspaineen/määrän.
http://www.youtube.com/watch?v=8HybUguc ... detailpage
12.7.2013
Järkyttävän pitkästä aikaa taas modauksia mopediin, kun talvella ei pystyny/ehtiny....ja nyt kesällä ei kiirettä, kun toinen ajopyörä kuitenkin.
Pakosarja ja moni muukin paikka ja sovitus meni uusiksi...pakosarja oli tarkotus tehä jokaiselta sylinteriltä oma putki turbolle asti, mutta yhen yrityksen jälkeen joka meni roskiin päätin tehä kuitenki tuon näkösen, kun tila ei antanu periksi millään.
Ulkoinen hukkis kuitenki nyt paketissa ja pikkusen pienempi tilavuuksinen pakosarja.
Nuo kun saa nippuun ni 3 vanhan osan parannus ja jos viellä sais sen R1:n swingin ja jarrun laitettua niin saa taas olla vähän aikaa rauhassa...kesä tais kuitenki mennä, mutta jos ehtis jonku lentokenttäajon ajaa tänäkin vuonna.
Jos ens viikolla alkais niputtaan, kun kaikki pakopuolen osat on viimeistelty lämpöteippiä vajaa...pittääkait ostaa ihan oikiaa lämpökäärettä, kun tuo bilteman kääre oli palanu ihan jauhoksi ja lähti irti pölisemällä, kun kompuralla puhalsi.
Kytkinkoppa pitää suoristaa hiomalla, kun taipunu pikkusen kuperaksi hitsauksen jäliltä ja viime syksynä huomas, että rupeaa hikoileen öljyä ylä-sekä alapuolelta tiivistettä.
Tankin kummatki takakiinnikkeet oli murtunu, kun olivat ohuesta(2mm) alumiinista tehty, niin pitää hitsata nyt 3-4mm alumiinista uudet.
Tuosta triggeripyörän juuresta tihkuu vielläkin öljyä, mutta kun koneistusvermeisiin ei pääse nyt käsiksi niin pitää, joku älytön patentti ratkasu kehittää siihen.
21.7.2013
Pikkuhiljaa kasaan vaan kohta tulee kiire, jos aikoo 3.8 pudiksen nospeed limittiin.
Turbo, pakosarja ja putki kiinni ja lämpöteipeissä.
Äänenvaimennin piti lyhentää tuon mittaseksi, niin rupes löytyyn ehyttä kuorta koko matkalta...viime syksyn jäliltä parsimista.
27.7.2013
Rupiais olemaan pyörä lähes läjässä. Katteet, muutamia pikku-osia ja fiksausta...koeajo suoritettu myös ja ei mitään ihme ongelmia toistaiseksi.
Puolat tilasin uudet, kun lähempi tarkastelu vanhaan puolaan kerto sen olevan halki puoleksi...mistähän lie ottanu itteensä. Nyt Dyna coilin harmaat tuplakipinä puolat.
5.8.2013
Siinäpä nuita hajonneita osia sitten ois...uutta tilalle, kun sattumoisin löytyy omasta hyllystä kaikki osat näillä näkymin.
