elikkäs, pari päivää kerkesin säätään ilman sen ihmeempiä murheita. kerran paloi yks puolan 5A sulake, mut 7.5A sit kestikin.. tänään kumminkin parin reippaamman n.0.8bar ahdoilla tehdyn vedon jälkeen auto sammui kuin seinään.. samantien huomasin perinteisen sähkölaitteen voimasavun käryn ja kokeilin komponentteja megasta, sillä seurauksella että poltin sormeni toiseen vb921:seen. hinattiin auto takas kotiin ja rupesin pähkäilemään häiriön syytä. yleismittarilla ei löytyny mitään, ja päätin kokeilla käyntiin. lähteehän se mut kahdella pytyllä, ja tarvii kaasua lähteekseen.. ajattelin toisen vb921:sen palaneen ja ohitin ne, pistin "tilalle" uuden boschin 0 227 100 200-yksikön, mut kahdella käy silläkin. sit vaihdoin sagemin puolan tilalle boschin 0 221 503 407-puolan, mut ei auttanu..
tulpanjohdot ja tulpat on uudet.. Eli siis, jos näissä listatuissa ei ole vika, ni mikä on seuraava nippeli joka mielellään palaa? vastukset (R25,R28) on ehjiä, että kaiketi ne trankut sit seuraavana siitä lähtee.. niistä taakseppäin sit onkin jo prossu, ja mun tuurilla siinä se häiriökin varmaan sit taas on, vastahan sen vaihtamaan jouduin... tietäs vaan ostaa huomenna ne todennäkösimmät nippelit ettei kovin paljon turhia tarttis ostella.. ja kerkeis vielä koittaa leimatakkin, viimestä päivää kun viedään..
Dwellit on
6ms crank
3ms run
0.2ms minimum discharge
inverted ON
ja ei kai se asetuksissa vika oo, jos lähti tosi hyvin käyntiin ja muuten toimi, kunnes simahti..
Megajumalat, kutsun teitä..

no ok, kaikki apu kelpaa
