Kokoonpanona seuraavaa:
Honda D16A9 moottori:
-280/265 nokat, n. 11/12mm nostolla
-kansi portattu, puristukset 11,5:1, 45-seetit yms.
-K4 750 42mm läppärungot
-4-1 pakosarja ja 2,5" putkisto
-Mega v2.2, triggeröinti alkuperäiseltä jakajalta käyttäen LM1815 ja ohjataan alkuperäistä puolaa
-PLX laajakaista lambda
-TPS/RPM perusteiset kartat
Auto käy hienosti ja muutama lenkki säätöajoakin on ajettu. Ongelmana on että keskikierrosalueella seokset heittelee tosi paljon. Pykälän säätö heittää jo reippaasti rikkaalle tai laihalle ja sit nykii ja rötää. Alhaalta toimii OK, kuten myös ihan yläkierrosalueella. Vetojakin jo ihan kivasti. Ennakot on vielä aika laimeat, maksimissaan 30 asteen luokkaa (eipä kyllä maksimissaan paljon sen yli tuukkaan, mutta pitää vielä nostella osa-alueita). ILmeisesti TPS-kiintopisteet pitäisi sille ongelma-alueelle sijoittaa pienemmillä väleillä? Mitäs muuta pitäisi ottaa huomioon?
Kertokaas ideoita joilla vastaavia ITB setuppeja käytössä tai muuten vaan kokemusta takana...

Kiitokset!
-Tero-
ps. logia en nyt saa näytille kun läppäri autossa ja auto 200km päässä. vloppuna mahdollisesti jatketaan säätöjä...