Rakenteilla olisi pitkäikäiseksi ja helppokäyttöiseksi kaavailtu VW-ilmajäähykone, johon on erinäisten sattumusten johdosta tulossa kokonainen L-jetronic laitteisto ja hall-anturillinen jakaja aivan toisenmerkkisestä (tehokkaammasta) autosta. Bensakiskot ja suutinreiälliset imusarjat on aikomus valmistaa itse.
Mitään huipputehoja ei moottorista olla hakemassa, eli nuo sataheppaisen moottorin ilmamääränmittarit ja suuttimet riittävät takuuvarmasti. Ruiskuun olen päätynyt käyttö-ominaisuuksien takia. Aikomus oli tosiaankin laittaa kaikki nuo ruiskukamppeet vain kiinni, ja jos ei paketti toimi niin alkaa suunnittelemaan MS-asennusta.
Eli kyselisinkin nyt käyttökokemuksia noista pulttaa-kiinni-asennuksista. Kannattaako edes yrittää vai ostanko suoraan MS-poksin? Korostan vielä sitä, että L-jetin osat ovat jo hyllyssä valmiina "ilmaiseksi" hankittuina.
