http://www.evtek.fi/~k0201253/harrastukset/
ja tässä olisi sparkin asennuskaavioni:
http://www.evtek.fi/~k0201253/harrastukset/mega/
On muuten eroa kuin yöllä ja päivällä, kun vertaa 10-astetta fixed-ennakkoa ja Saab 9000 Direct Injection:in käyttämää sytytyskarttaa. Laitoin siis moisen kartan sparkkiini ja kyllä rokkaa. Tämä siis tyhjäkäynnillä.
Kuhan lumet sulaa niin pääsee sitten dumppia asentelemaan ja ihmettelemään bensakarttoja kohdilleen kun tuli tuohon 99:iin vaihdettua talvella isommat suuttimet, tuo sparkki ja myös spaxin iskarit odottaa alle asennusta.
Dynotin katsastusta varten auton 2004 syksyllä ja 181hp @ 0.6bar antoi, ilman cooleria ja sytytysennakko oli ~ 12 astetta.
Sain sen nakuttamaan kun oli jakajan kellon letku irronnut, 1bar ahtoa, ei IC:tä ja 16 astetta ennakko.



Tiedoksi vielä että moisen vakiopannun syttyennakko on 12astetta ahdoilla, max ahtopaine 0.75bar ja intercooler löytyy myös (sellanen postimerkki).
T. Pasi / Helsinki