

Moderator: Masi_K
sellaisesssa n. 10 cmx10cm 3 mm paksussa pellissä, kontaktia parantavaa "liisteriä" on pellin ja sytkäyksikön välissä, mutta se yksikkö tosiaan melkein jo suli205 wrote:Oks noi sytkä yksiköt minkälaisessa jäähdytyslevyssä kiinni kun lämpenee noin nopeesti ?
Yks pelastus saattais olla nuo elektroniikka liikkeissä myytävät termostaatit
tulee ruuveilla kiinni jäähdytys levyyn, toimii noin 50-60 asteessa,
on kuitattattavia ja kuittaantuvia malleja joilla tiputtais palikoilta virrat pois.
Pellin vois vaihtaa alumiiniksi johtaa paremmin lämpöä, itellä tossa ranskalaisessa on n 4-5mm paksuinen alumelliHöylä wrote:sellaisesssa n. 10 cmx10cm 3 mm paksussa pellissä, kontaktia parantavaa "liisteriä" on pellin ja sytkäyksikön välissä, mutta se yksikkö tosiaan melkein jo suli
Siinä saattaa joskus vielä olla takin helma jakohihnan välissä ja sitten onkin naurussa pitelemistä.Höylä wrote:...Ja lopuksi vielä se video, jonka eilen lupasin ottaa
joo, tiedetään, mutta oppiipahan tuos sen säätöperiatteen kuitenkin jo...nohkis wrote:Sitten kun saat motin autoon kiinni niin pääsetkin säätämään pakettia oikeasti kadulle/penkkiin kuorman kanssa. Tuo paikallaan kaasuttelu on vain 5% säätämisestä eikä niilllä kartoilla sitä autoa mihinkään ajeta.
Nätisti rupesi silti loppua kohden käymään.
hukkaportit ei oo vielä kiinni (unohdin ne kotiin, kun ei ollut tarkoitus vielä päästä ihan näin pitkälle tänään...)kalsket wrote:Missäs hukkaportti lymyää?
Millasilla puristuksilla koneen niputit?