Hakua käytetty ja lähes kaikki missä käsitellään wheel decoderia yms. niin luettu läpi ja tuon eka postissa olevan kuvan olen ymmärtänyt mutta sitä en että mitä noihin Trig pos ja Trig Return arvoihin laitetaan? Eli mitkä on vaikkapa esim. kuvan Trig pos A, Trig return pos A, Trig return B ja Trig return pos B arvot?
Käsittääkseni 12-1 trikkeri pyörällä ei voi käyttää startatessa trigger return asetutusta kun ei riitä hampaat laskemiseen vai? Jolloinka nuo pos arvoihin voi laittaa nolliksi?
Olen ladannut koneelle sen wheel decoder:n excelin laskuohjelman mutta mitä niihin arvoihin tarttee syöttää? Nämä arvot on siis epäselviä mitä laitetaan?
- Tooth number aligned with sensor at TDC? Hammasnumero hall-sensorin kohalla kun kone YKK?
- Crank angle when missing tooth at sensor? Kampuran asteet puuttuvan hampaan kohalla.?
- Angle between events?
- Desired trigger return (Cranking angle)? ilmeisesti starttaus ennakko?
- Crank angle when missing tooth aligns with sensor?
Megamanuaaliakin olen lukenut mutta on englannin kielinen joten en siitä ymmärrä hölkäsen pöläystä
Trikkeri pyörää mulla ei vielä ole kun se on keskitettävänä hihnapyörään mutta ois hyvä jo etukäteen selvitellä tarvittavat arvot
Aikaisemmin olevalla 12-1 trikkeripyörällä kone ollut jo käynnissä jolloinka oli megan kasaajan asettamat arvot siellä ja toimihan tuo mutta kiinnostais tietää miten nuo arvot lasketaan
Jos joku viittisi amatööriä auttaa