nokan ajotus ok.sytkäennakko ajossa 35 luokkaa,seokset 14,7 silti peltisarjan kollektori punottaa

lisää vinkkejä tarvittais

Moderator: Masi_K
No aivan varmasti vaikuttaa. Jos vielä peltisatsi on oikeasti peltiä, eli ohuet seinämät. Mikä pöhisijä sulla on tuossa satsin jälkeen, ei kai vaan joku niin pieni että ahdistaa?turbiinirieska wrote:peltisetin päällä on thermoteippi,mut ei senkää nyt kait pitäs tuohon vaikuttaa.syy miksi sen punotuksen nään on se et teippi loppu hiukan kesken tuolta kollektorin kohalta.
lisää vinkkejä tarvittais
Millä tavalla meni kieroksi? Minulla menossa kohta kiinni volvoon erään volvofoorumilla MASS nimimerkillä tunnetun sällin tekemä sarja ja siihen olen laittanut thermotekit ympärille. Meinaan vaan että ei viitsisi tuhota siistiä ja hyvin tehtyä sarjaa ehdointahdoin.kynsi wrote:Omassa ohariturbossa meni vesijohtokäyristä tehty pakosarja ihan kieroksi kun kokeilin termotekkiä. Piti tehdä uusiksi kokonaan.
Aivan kuten yllä jo arvattinkin.Riksa wrote:Millä tavalla meni kieroksi? Minulla menossa kohta kiinni volvoon erään volvofoorumilla MASS nimimerkillä tunnetun sällin tekemä sarja ja siihen olen laittanut thermotekit ympärille. Meinaan vaan että ei viitsisi tuhota siistiä ja hyvin tehtyä sarjaa ehdointahdoin.kynsi wrote:Omassa ohariturbossa meni vesijohtokäyristä tehty pakosarja ihan kieroksi kun kokeilin termotekkiä. Piti tehdä uusiksi kokonaan.
Kylläkin luulisi että liika lämpeneminen olisi enemmänkin vääristä ennakoista ja seoksista kiinni, jos thermoteippi aiheuttaisi pakosarjojen tuhoutumisia niin luulisi ettei sitä sitten käytettäisi/myytäisi missään????
Itse sain eilen mega ruutatun volvoni ensimmäistä kertaa ajoon ja jo rauhallisella ajolla vakio sarja oli kirsikkana, mutta tänään kirjoiteltiin uusiksi syttykarttoja ystäväni kanssa ja kas kun ennakot tuli kohdilleen niin loppui kirsikanpuna sarjasta.
Just,ja kyseessä ihan joka päiväisessä ajossa oleva 2-vetoinen siviiliauto.teg wrote:Jos käytät alustan mittarina aikaa, niin sehän oli naurettavan huono verrattuna esim. Calibralla ajettuun 1.3s 0-100 km/h (matkaa siihen kului 18 metriä).
On siellä riteissä kellotettu alle 3sek mutta tietääkeen 4wd.No ihan sama, itse herätän sen perineisin konsein ilman "paukkua" jos tarvitseen paikoiltaan kiusata.koskar wrote:Kyllä sierrankin saa alle 3s 0-60mph menemään ainakin? Ainakin yhdellä videolla tauluun tuli 2.88s. Pahaa MUTUa, mutta olkoon.