HUOM: Nämä osat kannattaa ottaa Peugeot 205/309 1.6/1.9GTI:stä.
Ruiskun tankin (pumppuineen) (309gti)
Bensalinjat (Osaset ja K-Rauta)
Imusarja (sis. imusarja, bensakisko, suuttimet, kaasuläppä)
Ruiskun johtosarja
Ilmanputsari hässäkät putkineen
Öljyntäyttö letku. (Orkkis maksaa sitikalla n.40e.)
Huohotinletkut ja vesiletkut voi vaatia muutoksia.
Lisäilmaventtiili
ECU (ei pak.)
Kaasuvaijeri
Anturit:
Kaasuläpän potentiometri (Peugeot 405 MI16 ´93-> mallinen menee pienellä sovitepalalla) Motonetistä
Veden lämpötila anturin (Tulee kiinni lisäilmaventtiiliin, katso ettei ole jo (Bosch sininen))
Imuilman lämpötila anturi (Ford Sierra Cosworth halpa) Motonetistä
Lambda
MAP (jos ei ole MS:n mukana)
Bensalinjat kun tekee niin 8mm kupariputkea ja tarpeeksi monta metriä bensaletkua. Johtosarja menee alunperin hanskalokeroon, johon joutuu tehä n.20mm reiän, sitten jonnekkin minne ecun haluaa, itse laitoin mankan taakse. Downpipeen pitää lambda hitsata, muista että se on jaettu kahteen osaan, poikittain. Huomaat kun irrotat putken ja katsot. Sitten imusarjaa kiinni, uusineen tiivisteineen (imusarja kannattaa purkaa atomeiksi ja uusia kaikki tiivisteet ja putsata kaikki osat). Sitten vaan johdotusta. Muutaman uuden johdon joutuu tekemään, johtosarjasta Puhi osaa kertoa enemmän. Vanha ecu on siitä hyvä että saa ms:n orkkis boksiin ja orkkis liittimet johtosarjaan.
ECU:n sijoitus paikka
Johtosarjan läpivientipaikka tulipellissä
Ja konehuoneen puolelta sama
Kaasuläpän potentiometrin adapteri
Imuilman lämpötila anturi
MAP:lle menevä haaroitus
Ilmanmäärämittarin korvausputki
Bensaputkien tulopaikat tulipellissä
Bensaletkut tulipellissä
...
Siinä sitten vähän kuvia, jotka kertoo enemmän varmasti kun tekstini.
Kysytkää ihmeessä, varmasti jotain on jäänyt välistä.
Tämä käy myös pitkälti 405 malleihin, mutta siitä saapi siitä enempi tietävät kertoa lisää, itellä kun on vain lippulaiva malli (melkein..) jossa ei mitään kaasareita ole..
