Minulla on Golfin kärjetön sytty, jota ohjaa joku museosta löydetty Boschin boksi 0227 100 011. Se toimii ilmeisesti juuri toisinpäin, kuin Mega toivoisi. Minulla on toinen yksikkö 0227 100 139, jonka kytkennän löysin täältä http://megasquirt.sourceforge.net/extra/setup-msns.html
Onko nuo kolme n/c - merkittyä pinniä jakajalle meneviä +, -, ja hall-signaalia varten? Halusin vain varmistaa ennen kuin savu nousee.
Golfin sytytysyksikön kytkentä
Moderator: Masi_K
Re: Golfin sytytysyksikön kytkentä
nc=no connect, tarkoitaa ettei niitä kytketä minnekkään.vw-racing wrote:Onko nuo kolme n/c - merkittyä pinniä jakajalle meneviä +, -, ja hall-signaalia varten? Halusin vain varmistaa ennen kuin savu nousee.
Hall-signaalin ylösveto
Homma etenee. Kytkennät on kunnossa ja sytytysyksikkönä on nyt 139. Kipinän kanssa on kuitenkin ongelmaa (ei tule) ja tuumailinkin, että oletteko joutuneet tekemään Golfiin ylösvedon +5v:n, jotta homma pelaisi?
Tuleeko megalle tieto hallilta? lähtöpuolelle tuo 139 yksikkö ei ainakaan tartte ylösvetoa. Kaverin golffiin kun asensin megan viimeviikolla niin vakio kärjettömälle ei tehty muuta kuin, hallin keskimmäinen johto joka menee yksikön napaan 6 kierrätettiin megan läpi. Hall saa edelleen käyttöjännitteen sytkäpoksilta puolan + on otettu varuiksi pensapumpun releeltä ettei puola kuumenemista pääse tapahtumaan jos virrat unohtaa päälle. jakajasta hitsattiin keskipako säädin jumiin, alipaine säädin poistettiin ja hitsatiin niin suuren ennakon asentoon kuin hallin kiinnitys levy suostui kääntymään. megan sisääntulossa ylösveto muistaaksen 1kiloohmi 12v linjaan.
Siellä sun boksissa on varmuudeksi laitettu ylösvetovastukset Hall:n ja myös syttyboksin puolelle. Eli niistä ei tosiaan ole kiinni.
Todennäköisesti se trigger angle on ainakin ollut pielessä, mutta käyttääkö se startatessa tuota trigger anglea vai ottaako se vasta sen toisesta reunasta?
Jos ei lähde vieläkään toimimaan niin pistä se ensin käymään jakajalla suoraan niin tietää ainakin että toimii ja sitten taas palautat tämän muutoksen takaisin.
Todennäköisesti se trigger angle on ainakin ollut pielessä, mutta käyttääkö se startatessa tuota trigger anglea vai ottaako se vasta sen toisesta reunasta?
Jos ei lähde vieläkään toimimaan niin pistä se ensin käymään jakajalla suoraan niin tietää ainakin että toimii ja sitten taas palautat tämän muutoksen takaisin.
Leikitään kotia ja laitetaan kaasarit kiinni 
