Nippondenso dual wheel / 2nd trigger

Sytysennakon ohjaaminen Megasquirtilla

Moderator: Masi_K

Post Reply
niamola
Megasquirt aloittelija
Posts: 17
Joined: Wed Nov 30, 2005 9:45
Location: Äetsä

Nippondenso dual wheel / 2nd trigger

Post by niamola »

Kertokaahan viisaammat varmistus suunnitelmille.

Eli onnistuuko näin?

Kone on 1ggte 6cyl twinturbo, jakajassa on kaksi hammaspyörää 24 ja 1 hampainen VR antureilla. Conditionerit väliin ja sitten megaan sisään.

Entäs sitten ulos tulot, eli 3 ulostuloa ledeiltä VB921:sien tai hei..heimo seiska modulin kautta suoraan kolmelle tuplapuolalle. (ajatuksena käyttää 7M-GTE:n sixpackkiä)

Jos joku pystyy väsään tarkat ohjeet, voipi päästä joskus vaikka kokeileen vänkärin paikalle, miten vanha "neiti" kulkee...
Last edited by niamola on Thu Dec 08, 2005 15:04, edited 1 time in total.
Toyota Corolla GT -85, Megasquirt 029y4, VP921, wastedspark, turbo
niamola
Megasquirt aloittelija
Posts: 17
Joined: Wed Nov 30, 2005 9:45
Location: Äetsä

Post by niamola »

Pystyykös jo ajamaan kuutta (COP) puolaa, eli toimiiko jo nuo kaikki lähdöt kunnolla?
Toyota Corolla GT -85, Megasquirt 029y4, VP921, wastedspark, turbo
niamola
Megasquirt aloittelija
Posts: 17
Joined: Wed Nov 30, 2005 9:45
Location: Äetsä

Post by niamola »

Noh..tulee vastailtua itse...

Eli löytyi tietoa että extrakoodissa on 27c jälkeen nuo 6 ulostuloa. Eli unohdan jo nyt tuon 7M-GTE:n sixpäckin ja siirryn suunnitelmaan COP.

Eli kytkennät on jo ymmärryksessä rautapuolella. Mutta softapuolella nuo asetukset on vielä kaukana hakusessa...
Toyota Corolla GT -85, Megasquirt 029y4, VP921, wastedspark, turbo
Post Reply