Kertokaahan viisaammat varmistus suunnitelmille.
Eli onnistuuko näin?
Kone on 1ggte 6cyl twinturbo, jakajassa on kaksi hammaspyörää 24 ja 1 hampainen VR antureilla. Conditionerit väliin ja sitten megaan sisään.
Entäs sitten ulos tulot, eli 3 ulostuloa ledeiltä VB921:sien tai hei..heimo seiska modulin kautta suoraan kolmelle tuplapuolalle. (ajatuksena käyttää 7M-GTE:n sixpackkiä)
Jos joku pystyy väsään tarkat ohjeet, voipi päästä joskus vaikka kokeileen vänkärin paikalle, miten vanha "neiti" kulkee...
Nippondenso dual wheel / 2nd trigger
Moderator: Masi_K
Nippondenso dual wheel / 2nd trigger
Last edited by niamola on Thu Dec 08, 2005 15:04, edited 1 time in total.
Toyota Corolla GT -85, Megasquirt 029y4, VP921, wastedspark, turbo
Noh..tulee vastailtua itse...
Eli löytyi tietoa että extrakoodissa on 27c jälkeen nuo 6 ulostuloa. Eli unohdan jo nyt tuon 7M-GTE:n sixpäckin ja siirryn suunnitelmaan COP.
Eli kytkennät on jo ymmärryksessä rautapuolella. Mutta softapuolella nuo asetukset on vielä kaukana hakusessa...
Eli löytyi tietoa että extrakoodissa on 27c jälkeen nuo 6 ulostuloa. Eli unohdan jo nyt tuon 7M-GTE:n sixpäckin ja siirryn suunnitelmaan COP.
Eli kytkennät on jo ymmärryksessä rautapuolella. Mutta softapuolella nuo asetukset on vielä kaukana hakusessa...
Toyota Corolla GT -85, Megasquirt 029y4, VP921, wastedspark, turbo