Olen miettinyt tällaista pakettia kaverini autoon. Virranjakajassa otsikon mukainen laite (kaksi johtoa, puolan + ja - navoille, dwell-ohjaus sisäänrakennettuna, liipaisu tapahtuu magneettipyörällä. Lisäksi maadoitus Ignitorin alumiinisen kiinnitysjalan kautta jakajan runkoon). Kytkentä olisi seuraavanlainen: Ignitoria käytettäisiin Hall-anturin tavoin sytytyksen "liipaisuun", ja Mega ohjaisi esim. Boschin sytytyspääteastetta. Jakajan ennakonsäätimet jäisivät kuitenkin toimintaan, eli pelattaisiin ns. 0-kartoilla. Tämä sen vuoksi, ettei heti aluksi tarvitsisi "taikinoida" sekä sytkän että ruiskutuksen kanssa. Lisäetuna saisi myös kierrosluvunrajoittimen sytytyspuolelle.
Ignitorin dwell-ohjauksen takia saattaa tulla ongelma sytytyksen ajoituksen suhteen, kytkentäaikahan muuttuu kierrosten mukaan. Eli miten asetukset pitäisi tehdä jotta liipaisu tapahtuisi pulssin ns. nousevan reunan kohdalta vai onko koko"set-uppi" kuolleena syntynyt ajatus?
Megasquirt ja Pertonix Ignitor
Moderator: Masi_K