kylmäkäynnistys ongelma

Yleinen jutustelu

Moderator: Masi_K

tankki123
Megasquirttaaja

Re: kylmäkäynnistys ongelma

Post by tankki123 »

Höylä wrote: Sun Nov 26, 2017 17:27
tankki123 wrote: Sun Nov 26, 2017 15:49
Joo siis kyllähän sen sai ku numeroita näpytteli niin sit se karttakin skaalautu uusiks.
Mut esim nyt jos avaa uudelleen sen ase kartan niin se on aika hurjan näkönen ku se skaalaus loppuu 100% mutta se käppyrä jatkaa kulkuaan pois kartalta tavallaan :D
muutitko myös sitä kylmintä pistettä, vai vain siitä n. 0C paikkeilta? se voi olla että tunerstudiokin on niin tyhmä, että ottaa sen kylmimmän pisteen arvon, mitä pitää suurimpana ja siksi se näyttää miltä sattuu...
Sieltä kylmimmästä päästä asti on nostettu, olikoha joku 230% siellä -40asteen kohdalla, vai mikä se viimesin luku nyt olikaan siellä.
Höylä
Megajumala

Post by Höylä »

tankki123 wrote: Sun Nov 26, 2017 20:03
Sieltä kylmimmästä päästä asti on nostettu, olikoha joku 230% siellä -40asteen kohdalla, vai mikä se viimesin luku nyt olikaan siellä.
ok, itse en talletellut ja tutkinut miltä näyttää senjälkeen kun avaa projektin uudelleen... jotain bugeja kai (kuten se, että muuttaa sen 2500 cc -> 2000cc)
ai jaa, tänne saa nyt oikein allekirjoituksenkin :o
Turbiini
Megajumala

Post by Turbiini »

Sen käyrä kuvan vas yläkulmasta napautat ikonia niin aukeaa valikko mihin saa itse syöttää halutut rajat y akselille
Höylä
Megajumala

Post by Höylä »

Turbiini wrote: Sun Nov 26, 2017 20:50 Sen käyrä kuvan vas yläkulmasta napautat ikonia niin aukeaa valikko mihin saa itse syöttää halutut rajat y akselille
tässä sen taas huomaa, kun ei tuo tunerstudion käyttö ole ollut "jokapäiväistä" (tai edes joka kuukausi ole tullut sen kanssa pelattua) :oops: no, olis tuon tuolta kuitenkin luultavasti omatoimisesti löytänyt/oppinut muuttamaan, kun olis oikeasti tehnyt jotain säätötoimenpidettä, nyt ei tullut pikaisesti vilkaistuna edes itselle eteen tuo asia...
ai jaa, tänne saa nyt oikein allekirjoituksenkin :o
tankki123
Megasquirttaaja

Post by tankki123 »

Turbiini wrote: Sun Nov 26, 2017 20:50 Sen käyrä kuvan vas yläkulmasta napautat ikonia niin aukeaa valikko mihin saa itse syöttää halutut rajat y akselille
no katos perhana, se oli sillä autoscale:lla, kiitos tästäkin vinkistä :D
Turbiini
Megajumala

Post by Turbiini »

No minäkin tuon huomasin vasta 5minuuttia ennen viestin kirjoitusta. Kanssa tullut tuota ihmeteltyä monestikin vaivautumatta tekemään mitään korjaamiseksi. Joka päivä oppii jotain uutta.
Post Reply