Sieltä kylmimmästä päästä asti on nostettu, olikoha joku 230% siellä -40asteen kohdalla, vai mikä se viimesin luku nyt olikaan siellä.Höylä wrote: Sun Nov 26, 2017 17:27muutitko myös sitä kylmintä pistettä, vai vain siitä n. 0C paikkeilta? se voi olla että tunerstudiokin on niin tyhmä, että ottaa sen kylmimmän pisteen arvon, mitä pitää suurimpana ja siksi se näyttää miltä sattuu...tankki123 wrote: Sun Nov 26, 2017 15:49
Joo siis kyllähän sen sai ku numeroita näpytteli niin sit se karttakin skaalautu uusiks.
Mut esim nyt jos avaa uudelleen sen ase kartan niin se on aika hurjan näkönen ku se skaalaus loppuu 100% mutta se käppyrä jatkaa kulkuaan pois kartalta tavallaan![]()
kylmäkäynnistys ongelma
Moderator: Masi_K
Re: kylmäkäynnistys ongelma
ok, itse en talletellut ja tutkinut miltä näyttää senjälkeen kun avaa projektin uudelleen... jotain bugeja kai (kuten se, että muuttaa sen 2500 cc -> 2000cc)tankki123 wrote: Sun Nov 26, 2017 20:03
Sieltä kylmimmästä päästä asti on nostettu, olikoha joku 230% siellä -40asteen kohdalla, vai mikä se viimesin luku nyt olikaan siellä.
ai jaa, tänne saa nyt oikein allekirjoituksenkin 

Sen käyrä kuvan vas yläkulmasta napautat ikonia niin aukeaa valikko mihin saa itse syöttää halutut rajat y akselille
tässä sen taas huomaa, kun ei tuo tunerstudion käyttö ole ollut "jokapäiväistä" (tai edes joka kuukausi ole tullut sen kanssa pelattua)Turbiini wrote: Sun Nov 26, 2017 20:50 Sen käyrä kuvan vas yläkulmasta napautat ikonia niin aukeaa valikko mihin saa itse syöttää halutut rajat y akselille

ai jaa, tänne saa nyt oikein allekirjoituksenkin 

no katos perhana, se oli sillä autoscale:lla, kiitos tästäkin vinkistäTurbiini wrote: Sun Nov 26, 2017 20:50 Sen käyrä kuvan vas yläkulmasta napautat ikonia niin aukeaa valikko mihin saa itse syöttää halutut rajat y akselille

No minäkin tuon huomasin vasta 5minuuttia ennen viestin kirjoitusta. Kanssa tullut tuota ihmeteltyä monestikin vaivautumatta tekemään mitään korjaamiseksi. Joka päivä oppii jotain uutta.