MS3X kaiketi ois melkosen kattava boksi jo. Ite en kyllä ala tinaamaan mitään levyjä, toimintavarmuus on tärkeä ominaisuus tässä tapauksessa. Vanhempien versioiden kans pelanneita kavereita on, lieneekö ne älyää tuonkin päälle niillä tiedoilla?
Entäs tuo driveboard? Vaikuttas olevan kotelon ja liittimen osalta megaa parempi. Onko jotain muuta eroa tuohon MS3? Yks toimiva sovellus Oulusta on tiedossa, pitää siitäkin soitella vielä.
Saako 1.8t omaa vaijerikaasuläppää pelaamaan megan kans tyhjäkäynnillä hyvin vai hommaanko universaaliläpän ja tyhjäkäyntimoottorin? Jotkut jättäny läpän vaan raolleen, mutta tuntuu vähä viritelmältä. Kaikki muut tarvittavat anturit siinä onkin ja niitä ois tarkotus käyttää. N75 luultavasti saa jatkaa ahtojen ohjausta. Uuden malliset cop-puolat siinä jo on myös. Triggeri kampiakselilla jo lähtiessä.
Itellä konehuoneen sähköt 1.8 yksipisteruisku rp-mallia, moottori 1.8 20vt AWT ja sen johtosarja olemassa. Jos sattus löytymään esim. linkkiä projekteihin joissa suunnilleen vastaavia systeemejä? Tarkotus siis ei oo tehä palapeliä kaikista johdoista mutta hyödyntää sen mitä kannattaa, jos kannattaa.
Tarviiko joku releboksi olla kuten näyttää usein(aina) olevan vai voinko hyödyntää vakiot bensapumpun releet ym. Nämä toki varmaan selkenee ku alkaa tuuskaamaan, mutta kannattaako tuohon ostaa joku valmis johtosarja, tehä kaikki ite vai hyödyntää jo olemassa olevaa osittain?
Ei oo tarkotus saaha halvimmalla tehtyä vaan helppo ja toimiva paketti.
Paljo kysymyksiä, mutta jospa topikki siitä virkistys
