Kertokaapas miten mun pitää laittaa asetukset megatuneen, että saan sytyn kohdalleen.
Puola on protopartsin hukkakipinä ja omalla vr anturilla + muuntimella.
hammastus on 60-2 ja ykk on 114".
Ja kyseessa pösön xu10j4r.

Moderator: Masi_K
Joo tulpat voi kyllä pimetä, kannatta tsekkata heti jos alkaa tuntua kummalta. Autojen kanssa on noin käynyt ja nyt juuri motskarin Megasennuksessakin, toisin bensa loppui ja siinä sahatessa ne uudet tulpat jotenkin pimeni.ArttuH wrote:Sytkänohjauksen kanssa ihan ensimmäinen toimenpide ennen varsinaisia käynnistely-yrityksiä on tarkistaa ajoituslampun kanssa, että ajoitus on edes suunnilleen kohdallaan. Tässä vaiheessa ei tarvitse välittää mistään asteen heitoista eikä välttämättä vielä kymmenenkään. Mutta jos sytkä on useamman kymmentä astetta poskellaan, niin aika turha siinä on yrittää käynnistellä. Sytkän kanssa on aika monta paikkaa, jossa saa helposti aikaiseksi tuollaisia kymmenien asteiden heittoja vaikka kuinka olisi laskeskelevinaan anturin paikan, triggerihampaat, trigger anglet ja kaiken muun kohdilleen. Eli aina pitäisi tarkistaa ja jos ei ole kohdallaan, niin korjata asetukset niin että on. Sitten voi siirtyä käynnistelemään konetta.
Bensansyötön kanssa säädellään ensimmäiseksi cranking PW:tä. Jos tulpat ei kastu eikä kone lupailekkaan, niin lisää. Sitten jos tulpat kastuu, niin vähemmän. Tietty tarpeeksi pitkään sahaamalla saattaa saada tulpat märiksi liian vähällä bensallakin, mutta harvemmin tuota on itselle tullut vastaan. Ja tulppia kannattaa tarkistella aika tiuhaan noiden starttailuyritysten aikana, ne on aika helppo kastella tai noeta toimimattomiksi. Ja on aika typerä tunne kun älyää käyneensä asetukset läpi laidasta laitaan ja starttailleensa pari akkua ja yhden starttimoottorin loppuun pelkästään pimeiden tulppien takia