Mulla on se hall-anturi 5 volttisena. Syöttö megalta sieltä mistä tps:llekki. Siinä välissä 180 ohmin vastus rajottamassa virtaa ja signaalijohtoon olin merkannu et ois 330 ohmin vastus mut sen vaihon säätövastukseen olikohan 0-500 ohm. Siitä pitää hakea sit sopiva vastus arvo kohalleen et tulee vielä kierrosluku mut ei oo häiriötä.
Boksin sisästä kytkentää en tähän hätään muista. Siellähän tais olla vielä jotain muuta mut ne sulla on varmaan oikeen ku kuitenki kiekkatieto tulee.
Muokkasin tuota kytkentäkuvaa siten et vastaa sitä miten mulla volvossa on.
Mä laiton virran tuleen boksin kautta ihan vaan varalta ku onnistuin polttaan ekan anturin.
Jos sulla on säätövastus niin kokeile signaalijohon väliin. Tai sit kokeile 200-400 Ohmin välillä olevaa normi vastusta et mitä sillä tekee jos sellanen löytyy.
tämä projekti on pölkkyjen nokassa ainakin kesään asti. mutta olen alkanut suunnitteleen käyttöautoonin megaa kyseessä siis mitsubishi galant 4g63 koneella boksi on jo hommattu. tarvis enää osata tehdä modaukset tuolle mitsun nokka-anturille ja välijohto ecuun on vaan sen verran motivaatiot kattelussa että jos ei kukkaa halua mielellään tehä nii jää laittamatta
Minä oon laittanu turtanan levyyn ylösvetovastukseksi 150ohm 5v linjasta. Ja jännite hallille 5v. Ei muita vastuksia ja on toiminu monessa kokoonpanossa hyvin.
mulla on siellä joku alkuperänen levylla oleva ylösveto mutta pitää nyt kokeilla laittaa paremmat tulpat ja vedellä tulpanjohdot kunnolla että ei mene ristiin.
Jos tehty ohjeitten mukaan niin 1kohm on ja iha liian iso. Ei tuu toimii. Itekki sain tänään lopussaki tx kasaan ja kävin pikkulenkin heittää jo. Pe alotin kasuun ja ei ollu muutaku kone konehuoneessa 1 pultin varassa. Vielä uupuu ahtoputket ku ei oo mutkat tullu. Sitten pääsis säätelee tarkemmin ku eka kirii kannen kunnolla.
ok no täytyypä tuo tässä ennen penkitystä vielä mitata että mikä vastus siellä on eihän tuo haittais vaikka alkas toimimaan oikeen niin sais laittaa rajottimen 7500 rpm
tuli vaihdettua ylösvetovastus säätövastukseen ja asetin 150ohm arvoksi niin ainakin paikallaan otti jengaa niiin pitkäle ku uskalti huudattaa mutta vedolla ei tullut vielä testtua kun loppui bensa.