DATSUN 180B tic

Käyttäjien onnistuneita Megasquirt asennuksia

Moderator: Masi_K

datsun180
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 306
Joined: Fri Oct 12, 2007 12:05

Post by datsun180 »

ois kai se tarkotus ens viikonloppunaki käyvä jos löytäs vereksiä kummeja
Harri_82
Megasquirttaaja
Posts: 86
Joined: Sun Oct 07, 2007 11:30
Location: Oulu/Övertorneå

Post by Harri_82 »

Hyvä et luvatki tuli kuntoon. Kaupastahan niitä kumeja saa. Mulla pitäs saaha kaks piikkiä ja ainaki kaks 16" vannetta et pääsee testaan kuhan saa koneen paikalleen.
Last edited by Harri_82 on Sun Dec 12, 2010 21:51, edited 1 time in total.
datsun180
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 306
Joined: Fri Oct 12, 2007 12:05

Post by datsun180 »

kyllä se nyt kelepaa. otahan joskus viiteo kamera mukkaan ja tuu kuvaan
Harri_82
Megasquirttaaja
Posts: 86
Joined: Sun Oct 07, 2007 11:30
Location: Oulu/Övertorneå

Post by Harri_82 »

Juu joulun jälkeen tullaan taas ykiin ja ostin viime viikonloppuna hd laatusen kypäräkameran niin laitetaan se autoon niin saadaan kunnon kuvaa. Vois ottaa videokameran ja järkkärinki mukaan niin saahan monenlaista kuvakulmaa.
jake74
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 410
Joined: Thu May 04, 2006 23:01

Post by jake74 »

Harri_82 wrote: Mistä päin oot?
iistä
datsun180
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 306
Joined: Fri Oct 12, 2007 12:05

Post by datsun180 »

.
Last edited by datsun180 on Thu Feb 10, 2011 10:48, edited 1 time in total.
Harri_82
Megasquirttaaja
Posts: 86
Joined: Sun Oct 07, 2007 11:30
Location: Oulu/Övertorneå

Post by Harri_82 »

Juu tullaan kuvaan. Pitää soitella sit kuhan tietää millon tullaan. Sit ainaki pitää muistaa ottaa kaikki kamerat mukaan kuhan volvo laitetaan käyntiin uudella tekniikalla sen ison pumpun kans ja varsinki eka koeajolta et voidaan kattoo kauanko se kesti.
datsun180
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 306
Joined: Fri Oct 12, 2007 12:05

Post by datsun180 »

kyllä laitahan semmonen turbo kuitenki että herää että ei tarvi kierrättää liikoja
Harri_82
Megasquirttaaja
Posts: 86
Joined: Sun Oct 07, 2007 11:30
Location: Oulu/Övertorneå

Post by Harri_82 »

Se sama t04 tulee alkuun mikä on tälläki hetkellä. Kyllä siitä on tarkotus kokeilla johonki väliin mitä se kestää kierroksia mut sen aika on sit kuhan nähään miten pumppu saahaan toimiin.
datsun180
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 306
Joined: Fri Oct 12, 2007 12:05

Post by datsun180 »

.
Last edited by datsun180 on Thu Feb 10, 2011 10:48, edited 1 time in total.
jake74
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 410
Joined: Thu May 04, 2006 23:01

Post by jake74 »

käytii tänää pyörähtää teidän jääradalla. tosin vaan siviilikalustolla.
Harri_82
Megasquirttaaja
Posts: 86
Joined: Sun Oct 07, 2007 11:30
Location: Oulu/Övertorneå

Post by Harri_82 »

Milläs vehkeellä olit liikenteessä? Mä olin sen b-omenan matkassa.
jake74
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 410
Joined: Thu May 04, 2006 23:01

Post by jake74 »

Harri_82 wrote:Milläs vehkeellä olit liikenteessä? Mä olin sen b-omenan matkassa.
mustalla carina e jossa erivärinen konepelti ja etupuskuri :lol:
akka tuntee omegan omistajan :wink:
Harri_82
Megasquirttaaja
Posts: 86
Joined: Sun Oct 07, 2007 11:30
Location: Oulu/Övertorneå

Post by Harri_82 »

Juups. Omenan omistaja on mun pikkuveli. Poristiin vähän aikaa siinä jäällä ku hiippailin järkkärikameran kans siinä ees taas. Punanen takki ja karvareuhka päässä.
jake74
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 410
Joined: Thu May 04, 2006 23:01

Post by jake74 »

pitäs karryn veturi korjata ni pääsis itekki ajelee.
datsun180
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 306
Joined: Fri Oct 12, 2007 12:05

Post by datsun180 »

taas tuli turruuteltua tankillinen kone pysy nipussa mutta pakoputki alko purkautuun ja turbo irtos pariin otteeseen. sekä pakosarjan punotus vaivaa liekkö johtunee liian rikkaasta seoksesta vai onkohan ennakot vielä liian myöhäsellä. pitänee lampulla tarkastaa ajotus vielä kuhan saa taliin tilaa niin saa putken ja turbon kiinni
datsun180
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 306
Joined: Fri Oct 12, 2007 12:05

Post by datsun180 »

seuraavaksikai ois tarkotus päivittää hires koodi jospa sais muutamia häiriöitä pois ja tyhjäkäynnin kuntoon. oisko mitää ehdotusta mikä hires koodi kannattas laittaa vai onko uusin paras. ja suunnittelin vähän että jos laittas evoIII turbon nii sais alhaalta heti väännöt käyttöön. ja sillhän pääsee jo jonnekki 350 hepan rajolle niinku tuolla kiinalaisella t3/4
datsun180
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 306
Joined: Fri Oct 12, 2007 12:05

Post by datsun180 »

parempi korikin ois kattelussa tuolle koneelle sattus vaan joku hyvä löytyyn
Harri_82
Megasquirttaaja
Posts: 86
Joined: Sun Oct 07, 2007 11:30
Location: Oulu/Övertorneå

Post by Harri_82 »

Volvossa ainaki punotti pakosarja ku sytkä oli myöhäsellä. Mulla on muistaakseni hr10g koodi käytössä. Toimii paljon paremmin ku 29y4 vai mitähän mä eka kokeilin.

Mikäs korissa on vikana ku meinaat vaihtaa? Sössö datsunin koppa jostaki.
datsun180
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 306
Joined: Fri Oct 12, 2007 12:05

Post by datsun180 »

joo saattas se kiekkahärökin kadota kodia vaihtamalla. aattelin että ois vähän vähempi ruosteinen ja helpommin leimattava kori
Harri_82
Megasquirttaaja
Posts: 86
Joined: Sun Oct 07, 2007 11:30
Location: Oulu/Övertorneå

Post by Harri_82 »

Vois seki auttaa. MIkä anturi käytössä ja mistä virta sille? Onko signaalijohossa vastusta välissä? Mulla piti laittaa volvoon potikka johtoon et sais säädettyä häiriöt pois ja mitähän muuta sitä piti tehä. Katon kuhan seuraavan kerran tuun Yk:hon tuossa reilun parin viikon päästä. Voin tehä sullekki sen potikka patentin sinne jos et saa muuten vikaa pois.

Jaa tätäkö ei saa leimattua?
datsun180
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 306
Joined: Fri Oct 12, 2007 12:05

Post by datsun180 »

no saa mutta ainahan se on suurempi syynäys tuo rekisteröinti katastus ku kilivet on palautettu. ei mulla oo ku ylösvetovastus mikä on vakiona tuossa turtanan boksissa ja honeywell joku en nyt äkkiä muista anturin mallia. ajattelin että kokeilen 4-1 triggerillä jos se auttas
Harri_82
Megasquirttaaja
Posts: 86
Joined: Sun Oct 07, 2007 11:30
Location: Oulu/Övertorneå

Post by Harri_82 »

Onhan siinä tietenki sit isompi homma ja hintaaki tulee enempi.

Honeywellin halli mulla luki 12-1 pyörää ja toisiaan vaati sen lisävastuksen signaalijohtoon. Sillä sai ne piikit pois ku sääti arvon sopivaksi. Liian isolla ei enää tullu signaalia. Kokeile auttaako pyörä jos ei niin katotaan sopiva vastus sinne.
datsun180
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 306
Joined: Fri Oct 12, 2007 12:05

Post by datsun180 »

joo mulla on joku ihmeellinen honeywell se anturi ei oo se normaali pikkunen mikä yleensä aina kaikilla.
Harri_82
Megasquirttaaja
Posts: 86
Joined: Sun Oct 07, 2007 11:30
Location: Oulu/Övertorneå

Post by Harri_82 »

datsun180
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 306
Joined: Fri Oct 12, 2007 12:05

Post by datsun180 »

joo aattelin itekki että hommaisin tuommosen
datsun180
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 306
Joined: Fri Oct 12, 2007 12:05

Post by datsun180 »

voiko sen koodin vaihtaa sillai että ei tarvis asetuksia alakaa muokkaan uudestaan
Harri_82
Megasquirttaaja
Posts: 86
Joined: Sun Oct 07, 2007 11:30
Location: Oulu/Övertorneå

Post by Harri_82 »

En nyt äkkiseltään muista mut taitaa joutua naputteleen uusiksi. Eihän se kuitenkaa mahoton homma oo. Mä kirjotin paperille ylös et miten mikäki oli vanhalla koodilla ja nakkasin uuden koodin ja säädöt perään.
datsun180
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 306
Joined: Fri Oct 12, 2007 12:05

Post by datsun180 »

joo no pitänee nyt keskeyttää tuon rappaaminen hetkeksi ja koittaa saaha leima omaan tieautoon :D
datsun180
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 306
Joined: Fri Oct 12, 2007 12:05

Re: DATSUN 180B tic

Post by datsun180 »

siis siinä signaalijohon välissäkö se oli sulla se säätövastus että ei ollut ylösveto vastuksena 12 voltista
Post Reply