Hyvä et luvatki tuli kuntoon. Kaupastahan niitä kumeja saa. Mulla pitäs saaha kaks piikkiä ja ainaki kaks 16" vannetta et pääsee testaan kuhan saa koneen paikalleen.
Last edited by Harri_82 on Sun Dec 12, 2010 21:51, edited 1 time in total.
Juu joulun jälkeen tullaan taas ykiin ja ostin viime viikonloppuna hd laatusen kypäräkameran niin laitetaan se autoon niin saadaan kunnon kuvaa. Vois ottaa videokameran ja järkkärinki mukaan niin saahan monenlaista kuvakulmaa.
Juu tullaan kuvaan. Pitää soitella sit kuhan tietää millon tullaan. Sit ainaki pitää muistaa ottaa kaikki kamerat mukaan kuhan volvo laitetaan käyntiin uudella tekniikalla sen ison pumpun kans ja varsinki eka koeajolta et voidaan kattoo kauanko se kesti.
Se sama t04 tulee alkuun mikä on tälläki hetkellä. Kyllä siitä on tarkotus kokeilla johonki väliin mitä se kestää kierroksia mut sen aika on sit kuhan nähään miten pumppu saahaan toimiin.
Juups. Omenan omistaja on mun pikkuveli. Poristiin vähän aikaa siinä jäällä ku hiippailin järkkärikameran kans siinä ees taas. Punanen takki ja karvareuhka päässä.
taas tuli turruuteltua tankillinen kone pysy nipussa mutta pakoputki alko purkautuun ja turbo irtos pariin otteeseen. sekä pakosarjan punotus vaivaa liekkö johtunee liian rikkaasta seoksesta vai onkohan ennakot vielä liian myöhäsellä. pitänee lampulla tarkastaa ajotus vielä kuhan saa taliin tilaa niin saa putken ja turbon kiinni
seuraavaksikai ois tarkotus päivittää hires koodi jospa sais muutamia häiriöitä pois ja tyhjäkäynnin kuntoon. oisko mitää ehdotusta mikä hires koodi kannattas laittaa vai onko uusin paras. ja suunnittelin vähän että jos laittas evoIII turbon nii sais alhaalta heti väännöt käyttöön. ja sillhän pääsee jo jonnekki 350 hepan rajolle niinku tuolla kiinalaisella t3/4
Volvossa ainaki punotti pakosarja ku sytkä oli myöhäsellä. Mulla on muistaakseni hr10g koodi käytössä. Toimii paljon paremmin ku 29y4 vai mitähän mä eka kokeilin.
Mikäs korissa on vikana ku meinaat vaihtaa? Sössö datsunin koppa jostaki.
Vois seki auttaa. MIkä anturi käytössä ja mistä virta sille? Onko signaalijohossa vastusta välissä? Mulla piti laittaa volvoon potikka johtoon et sais säädettyä häiriöt pois ja mitähän muuta sitä piti tehä. Katon kuhan seuraavan kerran tuun Yk:hon tuossa reilun parin viikon päästä. Voin tehä sullekki sen potikka patentin sinne jos et saa muuten vikaa pois.
no saa mutta ainahan se on suurempi syynäys tuo rekisteröinti katastus ku kilivet on palautettu. ei mulla oo ku ylösvetovastus mikä on vakiona tuossa turtanan boksissa ja honeywell joku en nyt äkkiä muista anturin mallia. ajattelin että kokeilen 4-1 triggerillä jos se auttas
Onhan siinä tietenki sit isompi homma ja hintaaki tulee enempi.
Honeywellin halli mulla luki 12-1 pyörää ja toisiaan vaati sen lisävastuksen signaalijohtoon. Sillä sai ne piikit pois ku sääti arvon sopivaksi. Liian isolla ei enää tullu signaalia. Kokeile auttaako pyörä jos ei niin katotaan sopiva vastus sinne.
En nyt äkkiseltään muista mut taitaa joutua naputteleen uusiksi. Eihän se kuitenkaa mahoton homma oo. Mä kirjotin paperille ylös et miten mikäki oli vanhalla koodilla ja nakkasin uuden koodin ja säädöt perään.