tps ohjauksesta?
Moderator: Masi_K
tps ohjauksesta?
elikkä ku laitan megaan sen tps ohjatun bensan syötön päälle ni meneekö sytkäkartta kuitenki paineen mukaan.
No henk.koht. en ole ite saanut läppärungoilla tuota alipainetta näyttämään lähellekään samoja lukuja kuin normi imusarjalla. En vaikka olisi käytössä kerääjäsäiliötä ja ties mitä.
Että jos joku on tuossa onnistunut, niin infoa tänne päin
Että jos joku on tuossa onnistunut, niin infoa tänne päin

MS2v3. MSextra 3.2.1. ITB-mode. '77 Mini, tekniikkana 1.3L Swift Gti twincam gsxr:n läppärungoilla. Edis4, LC-1.
Voi aiheuttaa, oli vastaavanlainen tilanne itsellänikin. Alpha-N eli -TPS asetuksilla vähän parani mutta jos ajoitus poskella niin mikään auta.datsun180 wrote: vielä semmosta kysysin että voiko nokan ajoitus aiheuttaa sen että alipaine katoaa ja pakosarja punottaa herkästi kun ajaa?
Tilanne ei parane jos on pieni 8 venttiili kone ja isot läppärungot, turbo ja ajoitukset poskella. Tuota solmua kannattaa lähteä purkamaan tarkistamalla ensin Kaikki ennakot sitten ahtopaineet ja sitten äppärungojen koko tarvittaessa.
TOYOTA mS 2000 BT SC & No everlasting projects !
nyt tosiaan vielä käytössä speed density. mutta olisin vaihtanut sen alpha n:nään mutta olen sen verran huono näissä tietokone hommissa että alan mieluummin ettimaan alipaine ongelmaa koneesta niin saa pelaamaan mapin mukaan oikeen. ensin nokan ajoitus pitää mitata sitte hommata uus nokka jos ei ala muuten pelaamaan kun aikalailla vaparin nokka mulla paikollaan. eli häätys hiottaa vakio akselista sopiva akseli. kai se voi johtua sarjan punotus siitäkin että lian huuhteleva nokka ja sitteku sopivan rikkaalla kuitenki oon ajanu nii palaa ylimääränen pakosarjassa.