Ootko kattonu miten on kierrostenrajottimen säädöt. Ettei oo jääny siihen soft limitteriin se arvo millä alkaa häröileen? Tai ahtopaine rajoitus päällä?
olen kattonu mutta pitää vielä tarkistaa ne saattaahan se olla jääny mutta se alko vaan kierrostietoki pomppiin ja meni sekasi kerran ku oikeen paukutin ja seurasin kiekkamittaria
laatikonvaihdon jälkeen pamahti perä ja senki vaihon jälkeen meni kytkin levy ku tuntu löytyvän vetoja. 150 kilometreiä kerkesin tiellä päästellä siirtolapuilla. mutta sekin eteenpäin että kone pelasi hyvin
ei sitä vikaa löytyny mutta ei se haittaa näköjään tieajossa, vaikka ei kierräkkään yli 6000. Säädötkin sain sillai kohilleen, että pystyy ajamaan hyvin.
tämän näkönen tuli kytkin levystä sen jälkeen kun lähdin kiihdyttämään kahdeksastakympistä eteenpäin liekkö vääntöja jo tarpeeksi. no ei muutaku sintteriä tilalle
mites muuten ku ostin tuommosta watter wetter jäähdytin nestettä/lisäainetta niin mitkä on sekotus suhteet ku en purkin kyljestä ota selkoa. vai lisätäänköhän se jäähdytin nesteeseen. oisko kellään tarkempaa tietoa.
ja sen verran tämäkin edistynyt että nokka saatu vaihdettua turbon nokkaan. mutta alipaineongelma ei kadonnut seuraavaksi täytyy heivata läppärungot pois ja laittaa yhdellä läpällä. jospase alkas vörkkimään sitte
datsun180 wrote:mites muuten ku ostin tuommosta watter wetter jäähdytin nestettä/lisäainetta niin mitkä on sekotus suhteet ku en purkin kyljestä ota selkoa. vai lisätäänköhän se jäähdytin nesteeseen. oisko kellään tarkempaa tietoa.
niimpäs näyttää, mutta näköjään pitää itselle isontaa vesitilaa kun betoni vie liian suuren osan vesi tilasta. jos siihe ylävesiletkuun jonku 4 litran välisäiliön tekasis. ja isontas vähän öljyn lauhutinta
kiekkahärö vaivaa vieläki pitäsköhän vetästä tuosta 12-1 pyörästä ylimääräset pois että jäis 4-1 jos se menee tuo anturi sekasi jo tuommosella rattaalla. vai liekkö koodissa joku häverikki. ja öljynlauhduttimia köytetty lisää ja tänään vielä 3.5 litran lisävesitila niin jospase kestäs päästellä viikonlopun.