Elikkäs laitoin ms2 v3 megan 2.890 koodilla autoon. Nyt pitäis laittaa tuo automaatti toimiin megan yhteydessä. Vaihteisto pyytää vaihtohetkellä kevennystä moottorinohjaukselta eli pitäis saaha mega muuttaan sytkää kun laatikko haluaa. Aattelin että sen vois ohjata tuolla nakutustunnistimen tulolla. Eli laatikko antaa yhteen pinniin 5v jännitettä ja pyytäessään kevitystä jännite putoaa n. 3v paikkeille.
Laatikko olisi myös vailla ruiskujen pulssitietoa. Tämän varmaan saan suutinfetiltä suoraa. Jokin vastus varmaan olis väliin aika tarpeellinen varmaan.
Onko tämä ihan kuolleena syntyny ajatus? Voisiko joku guru vähän kommentoida ja antaa pieniä vinkkejä.
minkälainen laatikko on kysessä meneekö kevennys alipaineella vai miten laatikolle.kartanvaihto vaihtohetkellä onnistus megalla tehdä miten laatikko antaa vaihtohetken tiedon moottorinohjaukselle
Laatikko on ZF 4hp22 elikkäs täysin sähköllä ohjattu laatikko. Kuten tuossa ensimmäisessä viestissä mainitsin niin laatikon ohjausyksikkö antaa yhteen pinniin 5v jännitettä ja kevitystä pyytäessä jännite putoaa 3v paikkeille. Tämä tieto meni ennen motronic 1.1 boksiin.