Audi 90 2.2 5syl 10v turbo

Yleinen jutustelu

Moderator: Masi_K

Post Reply
Janii89
Megasquirt aloittelija
Posts: 2
Joined: Wed Jan 07, 2009 22:20
Location: Tuusula

Audi 90 2.2 5syl 10v turbo

Post by Janii89 »

Kertokaas viisammat minulle miten saisin helpoiten toimivan ruiskun kyseiseen moottoriin. Sytytys puoli on kunnossa, joten sinne ei tarvitse mtn.

On vähän tilan ahtautta autossa, joten en mahdu käyttämään vakio ruiskuu.
jani
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 377
Joined: Mon Feb 28, 2005 15:28
Location: pirkanmaa

Post by jani »

menestys tanoista löytyy tuommoisesta vähän tietoa ja kerro mitä haluat ruisku kokoonpanoltasi
Janii89
Megasquirt aloittelija
Posts: 2
Joined: Wed Jan 07, 2009 22:20
Location: Tuusula

audi

Post by Janii89 »

Saako megaruuttaa edes 5 pyttyiseen autoon??
Nouko
Megasquirttaaja
Posts: 49
Joined: Wed May 24, 2006 17:47

Post by Nouko »

Hommaa suoraan Vems. Vissiin saa helpommin tohon 5pyttyseen sopimaan...
Höylä
Megajumala
Posts: 1249
Joined: Thu Oct 27, 2005 22:12
Location: Seinäjoki
Contact:

Post by Höylä »

eihän tuon pelkän ruiskun kanssa mitään ongelmia ole 5 pyttyisen kanssa, mutta sytkän jos haluaa vielä megan ohjattavaksi, niin sitten vasta saa alkaa kikkailemaan :roll:
AJ
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 182
Joined: Mon Apr 03, 2006 14:21
Location: Seinäjoki

Post by AJ »

Eihän jakajasytytyksen ohjaus ole sen kummempaa vaikka sylintereitä on viisi.
mika-eno
Megasquirt aloittelija
Posts: 7
Joined: Sun Nov 23, 2008 14:52
Location: tampere

Post by mika-eno »

Toimii se mul on jo ja ohjaa myös sytkää. Itse en ole asentanut mut säätänyt kyl.
audi 200 tq
oldis
Megasquirttaaja
Posts: 22
Joined: Sat Dec 30, 2006 17:35
Location: Joensuu
Contact:

Post by oldis »

mika-eno, osaatko kertoa tarkemmin Audin setupista miten se on toteutettu? Täällä ois myös yksi 5-sylinterinen projekti ja mietin pitäiskö tuo Audin alkuperäinen sytkä jättää paikalleen vai ei.
90tq
Megasquirt aloittelija
Posts: 17
Joined: Fri May 12, 2006 20:54

Post by 90tq »

On tullut rakenneltua vastaavaa projektia. Autona myös -88 90 quattro. Siinä 200:n 10v turbokone (MC). Aluksi ajelin vakio k-jetillä. Alkuperäisen kkk24 ahtimen hajottua päivitin ahtimen isompaan garrettin 3/4-hybridiin. Myös k-jetti sai väistyä ahtimen/pakosarjan tieltä. Mun setupissa mega ohjaa vain accelin 502cc suuttimia ja ahtopainetta. Sytkää ohjaa MC:n alkuperäinen hitachi MAC11-ecu. Ennakoita terästetty painetunnistimen 550 ohmin resistor modella. Sytkä nakutistunnistimineen toimii ihan siedettävästi. Ajatuksissa on kyllä rakentaa COP-sytkä megalle. Tyhjäkäyntiä säätää niin ikään 200:n alkuperäinen VDO-purkki.

Tossa kuvia mun räpellyksistä:

http://s617.photobucket.com/albums/tt251/audi90tq/?
Post Reply