eihän tuon pelkän ruiskun kanssa mitään ongelmia ole 5 pyttyisen kanssa, mutta sytkän jos haluaa vielä megan ohjattavaksi, niin sitten vasta saa alkaa kikkailemaan
mika-eno, osaatko kertoa tarkemmin Audin setupista miten se on toteutettu? Täällä ois myös yksi 5-sylinterinen projekti ja mietin pitäiskö tuo Audin alkuperäinen sytkä jättää paikalleen vai ei.
On tullut rakenneltua vastaavaa projektia. Autona myös -88 90 quattro. Siinä 200:n 10v turbokone (MC). Aluksi ajelin vakio k-jetillä. Alkuperäisen kkk24 ahtimen hajottua päivitin ahtimen isompaan garrettin 3/4-hybridiin. Myös k-jetti sai väistyä ahtimen/pakosarjan tieltä. Mun setupissa mega ohjaa vain accelin 502cc suuttimia ja ahtopainetta. Sytkää ohjaa MC:n alkuperäinen hitachi MAC11-ecu. Ennakoita terästetty painetunnistimen 550 ohmin resistor modella. Sytkä nakutistunnistimineen toimii ihan siedettävästi. Ajatuksissa on kyllä rakentaa COP-sytkä megalle. Tyhjäkäyntiä säätää niin ikään 200:n alkuperäinen VDO-purkki.