tuolla on juttua samaisesta puolasta. latausajat oli startti 5ms käynti 3ms ja minimi 0.2ms. spark output inverted:no. ihmettelin et miten trigger angle heitti niin paljon. kokeilin spark output inverted: yes ja sillä se trigger angle näytti olevan lähempänä sitä mitä pitikin olla. vähän tämän muutoksen jälkeen auto rupes käymään aika huonosti joten käänsin spark output inverted: no takasin mutta se ei korjannut enää käyntiä vaikka laitoin trigger anglen takasin siihen missä se pyöri aiemmin aika nätisti jo. ajotuslamppu ei enää välkkynyt normaalisti ja käynti oli todella takkuista ja loppujen lopuksi savu nousi puolasta ja auto sammui. sen verran mittailin tuossa et maa ja + on näköjään oikosulussa?? puolan pohjassa näkyy olevan reikä ja epämuodostuma joka ilmeisesti tuli ylikuumenemisesta?
eli kysymys: mitkä asetukset pitää olla tuolla puolalla?
spark output inverted YES vai NO???
auttakee

edit: otin sytkäpäätteen irti ja mittasin yleismittarilla niin ei ollu + ja - enää oikosulussa eli ohjain ei välttämättä ole palanut kai...