Missä mättää kun suuttimet ei aukee?? Kyseessä ms2.2 extrakoodilla... Johdotukset tarkistettu useaan otteeseen ja ovat ok, eli vika lienee poxissa... Ledi (d17) vilkkuu levyllä kyllä, mutta suuttimet eivät jostain syystä saa maata... Stimulaattoria ei ole käytettävissä, koska ostin poxin valmiiksi kolvattuna ... Eli onko muita keinoja suutinpiirin toiminnan tarkistamiseen/ vian määritttämiseen??
Edittiä sen verran että koodina tuo hr10d2
Last edited by Kessi on Mon Feb 04, 2008 19:28, edited 1 time in total.
Tuleeko kierrosluku? Mitä näyttää PW mittari megatunessa? onhan kaikki asetukset käyty tarkalleen läpi?
Asetuksia ei voi noin vain siirtää koodiversiosta toiseen..
Oletko testannut, toimivatko suuttimet suoraan akulta? Omassa romussa suuttimet olivat jumissa koska olivat seisoneet "hetken" ennen asentamista.. Tein sellaisen ratkaisun, että "räpsäytin" suuttimet auki suoraan akulta (omassa matalaohmiset suuttimet, eivät kestä pidempiaikaista ohjausta akulta -ainakaan ilman etuvastuksia), sen jälkeen toimivat megan ohjaamana..
hurjalta kuullostaa ainakin minun tapauksessa. koska aikaisemminkin on käynyt sama homma.
Startatessa ei näytä kierroksia mutta kun lopettaa "sahaamisen" niin suuttimet naksahtaa. megatune näyttää että PW näyttää hetkellisesti 5ms arvoa, rpm mittarissa myös näkyy kierroksia n.100-300.
onko tunessa olemassa jotain hämyistä asetusta mitä en ole vain älynnyt kokeilla.
jules85 wrote:hurjalta kuullostaa ainakin minun tapauksessa. koska aikaisemminkin on käynyt sama homma.
Startatessa ei näytä kierroksia mutta kun lopettaa "sahaamisen" niin suuttimet naksahtaa. megatune näyttää että PW näyttää hetkellisesti 5ms arvoa, rpm mittarissa myös näkyy kierroksia n.100-300.
onko tunessa olemassa jotain hämyistä asetusta mitä en ole vain älynnyt kokeilla.
Mulla sama ongelma, suuttimet naksahtaa kyllä kun laittaa virrat päälle mut tune näyttää et suuttimet ei aukea kun yrittää startata.
Edit: Mulla siis näkyy kierros tieto. Sit kun jaksaa yrittää riittävän monta kertaa niin starttaa ja käynnissä ollessa ei ole mitään hämminkiä.