Kone on on Calibran 20LET joka tarvis sijoittaa takaveto koppaan jolloin alkuperäisestä jakajasta tarvii luopua ja siirtyä nykyaikaan, mutta minkälainen sählääminen on saada ne toimimaan?
Puolina tulee olemaan Audi 1.8T soikealla liittimellä varustetut puolat, joissa 4-pinniä. Kampuralta löytyy triggeri+hall vakiona joten siitä saadaan varmaan mekalle tietoa.
Tästä eteenpäin on aika hämärää


Sellaisen suomenkielisen "kädestä pitäen" neuvonnan kaipaisin kun ei oikein ole tuollaisia hienouksia tullut aikaisemmin viriteltyä

Pari kuvaa vielä peesiin:
Eli oikean puoleista puolaa tullaan käyttämään:

Ja tähän ne olisi tarkoitus viritellä:
Tuoss on pojille vähä fiksailtu kuva mihin voi tehdä johdotus ehdotuksia ja korjailla virheitä jos jo niitä tuohon kerkesin tekemään

