njoo on siinä nyt jotain muutakin kun resettejä tulee ja signaalit sekoilee. Prossun jälkeen irroittaa vaikka latauspiuhat testin ajaksi, sittenkään jos ei lopu, niin RPM signaalia tutkimaan näkyykö piikkejä. Ne kun ei yleensä logeissa näy.
Joutuu näköjään aika kauan sahaamaan käyntiin, ite ehkä selvittäisin eka ton tyhjäkäynnin / käyntiin lähtemisen. Pitäis pamahtaa samantien tulille kun hipasee starttinappia. Näköjään annat aika pal kaasua sahatessa.. 100%

Mulla jos hipaiseekin kaasun sahatessa, niin ei lähde.
Sparkout näytti olevan non-inverted, varmasti oikea asetus?
Vertailuks tässä mun viimenen log, ennenkuin alko savuttamaan

Vittu pitikin polkea kylmää konetta 1.4barilla.
http://njaa.pp.fi/megasquirt/dr_762_alpha_n/petikko.xls , AFR tablen kalibrointi unohtu tossa vedossa, niin näytti ihan mitä sattuu.
Laitoin noi sun logit tänne:
http://njaa.pp.fi/temp , niin muutkin voi tsekkailla.
Ainakin tossa 2319 kohdassa jengat on 9300rpm ja yhtäkkiä sparkangle pomppaa -10 ja sitten takaisin 35ast.
Kandee ottaa vähän rauhallisemmin noi logit ajot, siis kaasun kanssa. Hitaita kaasunavauksia isolla vaihteella. Noi nopeat kaasunavaukset on muutenkin vittumainen säätää ahdetuissa prätkissä ja sekottaa logia aika pal.
Eli ite lähtisin säätämään --> tyhjäkäynti --> käyntiinlähtö --> kuormitus / hitaat kaasunavaukset --> alakierroksilta nopeat kaasunavaukset.