villek wrote:Kyllä minun mielestä suuttimet on koko ajan auki kun DC% on 100%. Eli siinä mielessä olet oikeilla jäljillä että sillon suuttimet loppuu, eikä mikään kumma jos pätkäsee ja veto meinaa loppua

Vai mitä jäljillä olemista nyt hait?

Voiko Luottaa logviewerin automaatti VE karttaan jos sen ajon nauhottaa innovaten laajakaistalla ja sit antaa viewerin tehdä automaattisen VE-kartan sen mukaan
mites tuo injections per engine cycle, eikös tuolla voi lisätä ns. käyttöastetta suuttimille. Mulla on 6 suutinta ja arvona 2 miten vaikuttaa ruiskutukseen/suuttimien toimintaan jos arvoksi vaihtaa 6 kun mitään muuta arvojen 2 ja 6 välillä ei hyväksy
sehän tekee 6 ruiskutusta koneen pyörähtäessä yhdenkerran ympäri. jos arvona on 6 ja 2 ruiskutusta jos arvona on 2.
Joo kun täällä oli puhetta jossain topicissa et se aukiolo aika voi olla enempi kun 100 ja silti ei tee haittaa, mut kun saan uudet suuttimet ja säädettyä auton laajakaistalla niin näkee sit et miten tuo dytycycle pomppii kun ruetaan paineita ruuaamaan tuonne 1 yläpuolelle...