_P_ wrote:meizzzi wrote:
Jokin ahdistaa rst ekkeriä, kun tehokäydä oli vaakasuora ja vähän ennen 6000rpm tipati teho kuin seinään. Veikkauksena oli aluksi että kaasuläppä. Filtterikään ei ahdistanut, mutta mietintämyssy päähän ja uudestaan joskus.
Mitä tuli ja millä muutoksilla? Nämä rst ekkerit kiinnostaa...
Cossu clubin puolelle laitoin enemmän faktaa, mutta voihan mä pastea ne tähänkin.
Ehkäpä sitä voisi vähän kirjoitella tännekkin asiaa kun kaveri ei itse jaksa. Potilas on mk3 ekkeri, jossa s1 tekniikka. Moottoria vähän paranneltu, koria ja alustaa.
Sitten ongelmiin:
Dynoreissu takana ja 0.8 paineilla teholappuun 180hp ja 270Nm. Tehokäyrä hyvin tasainen jostain kumman syystä ja ennen 6000rpm meno loppuu kuin seinään. Lisää painetta pannuun ja tehot kasvoivat vain 15hp, samat oireet kuin edellä (1.2bar). Bensaa riittää seos noin 12 hujakoilla, eikä ennakoita uskallettu hirveästi nostaa, kun olivat jo kireähköt dynottajan mukaan. Logia on dynosta MS:llä otettu, mutta matkalla lambdan piuha irtosi, joten logissa se ei näy oikein.
Moottori: vakioalakerta, kansi rallyracen viilaama, isommilla venttiileillä, nokkana koneessa ollut kentin 22 (vissiinkin kaasari nokka), 4wd cossun ahdin, iso IC, Megasquirt ediksellä, 390cc suuttimet, DP 3", laajaista jne.
Efin imusarja tuossa ja efin kaasuläppä, jota veikattiin että on liian pieni. Filtteri irroitettiin ja ei vaikutusta. Nyt saa ruveta sitten arvailemaan ja spekuloimaan.
Lappu ja videota
Tästä. Jos enemmän juttua tulee, niin siirrän menestystarinoihin jupinat.