tässä pari yötä näitä ms juttuja selanneena alkaa tuntumaan että se olis oiva vaihtoehto omaan projektiini. Itse en ole mikään elektroniikka nero elikä valmiina pitäs hommata...
tekeekö joku "adapteria" kossun johtosarjaan ms:lle ettei tarvis kauheesti sitä alkuperästä silputa.
joku vois laittaa jotain menestys tarinaa jos on KO: moottoriin ms:n laittanut, vinkkejä vihjeitä ja varotuksia jne.
kiitos
,tuomas
ms ja cossu (kokemuksia?)
Moderator: Masi_K
ms ja cossu (kokemuksia?)
sierra cosworth 4x4 -90
terve kaikille. itselläni olisi myös samanmoinen projekti aluillaan.
joten kiinnostaisi myös kuulla projektiin alkaneita.
odottelen laittetta vielä, oli korjauksessa kylmäkolvausten takia.
mulla on cosan johtosarjan liittimen kartat sellasta adabteria vois kokeilla?
kaikkee ihan ei pysty hyädyntämään EDIS sytkän takia.
pystyykö jollain megan logilla tallentamaan esim sytkä kartan tosta orig lastusta....
joten kiinnostaisi myös kuulla projektiin alkaneita.
odottelen laittetta vielä, oli korjauksessa kylmäkolvausten takia.
mulla on cosan johtosarjan liittimen kartat sellasta adabteria vois kokeilla?
kaikkee ihan ei pysty hyädyntämään EDIS sytkän takia.
pystyykö jollain megan logilla tallentamaan esim sytkä kartan tosta orig lastusta....
Kyllähän ne originaali kartat sieltä lastulta saa kun vaan vähän jaksaa tutkia niitä hexoja.ruot0 wrote:terve kaikille. itselläni olisi myös samanmoinen projekti aluillaan.
joten kiinnostaisi myös kuulla projektiin alkaneita.
odottelen laittetta vielä, oli korjauksessa kylmäkolvausten takia.
mulla on cosan johtosarjan liittimen kartat sellasta adabteria vois kokeilla?
kaikkee ihan ei pysty hyädyntämään EDIS sytkän takia.
pystyykö jollain megan logilla tallentamaan esim sytkä kartan tosta orig lastusta....
BMW E46 328i HX40 - Ecumaster Black
Avataan tämä uudestaan,eli miten "vähillä" muutoksilla megan saa muutettua cossun L8:n antureille "sytkä"sopivaksi.
Tässä vaiheessa ei kiinnosta lämpö ym. vaan nimen omaan sytkän muutokset.Onko helpompaa tehdä hukkakipinä omilla antureilla vai laittaa suosiolla Hall-jakaja.
Täällä oli joskus maininta asiasta nyt en löydä millään.
Auton omistajalla ideana helppo boxien vaihto tien päällä.
Tässä vaiheessa ei kiinnosta lämpö ym. vaan nimen omaan sytkän muutokset.Onko helpompaa tehdä hukkakipinä omilla antureilla vai laittaa suosiolla Hall-jakaja.
Täällä oli joskus maininta asiasta nyt en löydä millään.
Auton omistajalla ideana helppo boxien vaihto tien päällä.
-
- Megasquirttaaja
- Posts: 51
- Joined: Mon Mar 14, 2005 2:45
offiks menee kyl mut...CCM1 wrote:Ei Cossuun kannata mitää megaa laittaa..vakio moottoriohjaus jo paljon parempi ku joku mega...lastuja saa vitun halvall cossuun ja toimii ainakin vakio ohjauksell,mega nyt toimii niinku toimii.en vaihtais
ei hernemaissipaprikaa nenään mutta miks rekisteröityä tänne ja haukkua mega alimpaan helvettiin mones eri topikis? - Se että sulla sattuu olee riesa jossa on epäonistunu megan asennus ja/tai säädöt niin ei ole suoraan verrannollinen siihen että sitä ei muiden kannattais asentaa...
Niin ja kyl tuol menestystarinois näyttää olevan iha hyvin megal toimivii riesoja. et sellasta.
Corolla FX AE92 4A-GE -87 (tallissa.com)
Haukkuminen täällä.Ei ymmärrä.Ehkä huono tinuri.
Lastu viritys kuului mielestäni 1900 luvulle.
Itsellä nyt mm.Haltech x2,hestech,megasqruit.(näissä sytkän ohjaus)enkä lähde niitä keskenään vertaamaan,kiinni niin erilaisissa moottoreissa.
Ja mikään noista ei käy suoraan cosaan,sierra is ja cossu ei sähköisesti ole samoja.
sierra is Hall-jakaja=cosa 4 hammasta kampuralla,2 jakajassa peräkkäin.
Eli jos täytyy muuttaa jotain niin mielelään se olisi boxi.
Lastu viritys kuului mielestäni 1900 luvulle.
Itsellä nyt mm.Haltech x2,hestech,megasqruit.(näissä sytkän ohjaus)enkä lähde niitä keskenään vertaamaan,kiinni niin erilaisissa moottoreissa.
Ja mikään noista ei käy suoraan cosaan,sierra is ja cossu ei sähköisesti ole samoja.
sierra is Hall-jakaja=cosa 4 hammasta kampuralla,2 jakajassa peräkkäin.
Eli jos täytyy muuttaa jotain niin mielelään se olisi boxi.