Tää on mun eka postaus tälle foorumille, joten olen kohtuu pihalla vielä kuvioista. Kaipaisin pikkasen neuvoja/tietoa tästä spruuttaamisesta

Eli, tarkoitus olisi laittaa ruiskut Arctic-Cat Wildcat kaasarikoneeseen. Kyseessä on siis 2-tahti vekotin. Samaista konetta on valmistettu EFInä ja hankin sellaisesta magneton, triggerin ja ruiskut. Tuo valmis EFI on ollut akullinen, mutta jättäisin mielelläni tuon akun pois. Mulla on bensapumppu uudemmasta akuttomasta EFI Catista, joten lisälaitteet alkais oleen aikalailla kasassa.
Jollaki tietenki tulee mieleen, että miksen laita sitä akkua ja vanhaa alkuperäistä EFI-boxia paikalleen? No siksi, että konetta on "ruuvattu" ja alkuperäisen EFIn ominaisuudet ei enää riitä. Tämän vuoksi siis MS ois kuin nenä päähän. Ajattelin hankkia Partcolta MS paketin, mutta jättää sen MAP anturin pois ja korvata sen MAF anturilla (Opel 1.8i). Tuo MAP ei ilmeisesti pelitä oikein 2-tahti vehkeissä, koska imusarjassa on vuoron perään yli- ja alipaine.
Okei, no sitte niitä brobleemoja/kysymyksiä:
1. Eli tuossa koneessa olisi siis valmiina triggeri, joka lukee magneton kehällä olevasta nastasta sytyn ennakkoa. Triggeri on paikassa x koneen lohkossa ja magneton kehällä oleva nasta on paikassa y. Tukeeko MS tällaista triggeri systeemiä vai tarviiko MS jokatapauksessa tuon pulssikehän toimiakseen oikein?
2. Sitten toinen kysymys, johon arvaan jo vastauksen. Eli läppä-/mantäohjatulla 2-tahti koneella ei periaatteessa ole mitään väliä, että kumminko päin kone pannaan käyntiin. Voiko MS:n sytytys ennakot vääntää niin paljon aikaiselle (eli miinukselle), että kone alkaisi potkimaan vastaan ja ehkä pyöräyttää käyntisuuntansa toiseksi?
3. Toimiihan tuo Partcon piirilevy tuon Extra koodin kanssa? Tarviiko mitään harware muutoksia piirilevylle tms? Koska olen newbie täällä, en ole vielä löytäny tähän vastausta. Varmaan täällä jossain on vastaus...
Kiitän etukäteen kaikkia kysymyksiin vastanneita