Pystyykö ohjaamaan kahta matalaoomista ja 2 korkeaoomista suutinta niin että olis noi matalat toisessa bankissa ja korkeat toisessa ja sitten ohjaisi map:illa tuota toista puolta?? vai rupeeko sauhu nousemaan vehkeestä jos koittaa . Vai pitäiskö kaikkien siittimien olla samanarvoisia oomeilta kuin virtauksiltakin?? .
Jos ois mitä jois pois niin jois pois ettei ois mitä jois pois.
Täytyy vähän tarkentaa . Mulle tulee turbokikkaraan kax ~100lbs matalaoomista suutinta. Ajattelin noita lisäsuuttimia "varmuus" ruikkijoiksi kun ahtopaineet on tapissa ettei männät ota turpaansa vahingossakaan!
Elektroniikasta tiedän yhtä paljon kuin sika palopumpusta jotenka saa selittää ihan suomenkielellä mitä noi peak/hold ohjainhiiret on .
Ja et viitteis Turtana piirtää yksinkertaista käppyrää mihin ne etuvastukset tällätään .
Jos ois mitä jois pois niin jois pois ettei ois mitä jois pois.
Mudracer wrote:Ja et viitteis Turtana piirtää yksinkertaista käppyrää mihin ne etuvastukset tällätään .
Suuttimien etuvastukset voi laittaa melkein mihin vaan, kunhan ovat sarjassa suuttimien kanssa. Kummallekin suuttimelle oma vastuksensa. Mä laitoin omaan härveliin ne vastukset tulipeltiin kiinni.
AC Cobra replika chevyn V8:lla, Holley Stealth Ram ja MegaSquirt'n EDIS.