Eli homman nimi on ahdettu 1-mukinen prätkä. Säädöt poskellaan, koska ekat vedot tuli vedettyä vasta eilen. Autotune skulaa vähän oudosti (tosi hidas), joten kai se on säädettävä logien mukaan.
Probleemana on "katkominen", eli kun alkaa ahtamaan, niin hyytyy ja pätkii, mutta lähtee vetämää kun väkisin kiristää narua. n. 6000 0.7bar 50% kaasunvaus maximit tähän mennessä, enempää ei pysty avaamaan kun tosiaan "hyytyy". Jos saisin käännettyä läpät täysin auki, niin...

Kuitenkin lähtee sen verran jo nyt, että stogasta saa pitää kiinni..
Kaasua saa avata todella varovaisesti, että ei kuole (kiihdytysrikastukset pois)
Alustavat logit olis tässä..
http://njaa.pp.fi/jos_nyt_onnistuis.xls
Tossa oli alustavat säädöt. EGO controller authority 5%, AFR kartta about 12.5 kokonaan.
Tähän logiin rikastin ahto-aluetta aika perkeleesti. Veti paremmin, mutta silti "hyytyy" vähän myöhemmin. Voiko toi tosiaan tarvita sitä soppaa, niin perkeleesti? Vai kuseeko tää homma nyt noista kiihdytys rikastuksista? Koska näissä 4T 1-mukisissa se on aika must, pystyykö noi kartat säätämään hyvin vaikka kiihdytysrikastus on päällä?
http://njaa.pp.fi/Ahdoilla_rikas.xls
ja muutenkin kommenttia kaipaisin noista logeista, että mikä on perseellään ja mitä kandee duunata. Sellasta vuoristorataa ja hässäkkää noi käyrät, että ei noista ihan heti ota selvää.
Kone ei nakuta tai mitään.. soppa jotain 105-110oktaanista + 9.9:1 comp. Pakoäänet on sen verran matalat ja kone ei muuten kilise mitenkään, niin kai sen kuulis.
Logit alkaa sitten vasta kunnolla about puolivälistä.. johtuen repun kanssa säätämisestä ym.
EDIT: Ahdoilla_rikas.xls, kohdassa 2093, on ihmeellisiä PW piikkejä. RPM ei kuitenkaan siinä kohdassa piikkejä. Haukkaako pumppu ilmaa vai mitä helvettiä?
Skulaa helvetin hienosti ilman ahtoja, AFR rauhottuu ja kaikki muutkin arvot logeissa.