Tämänlainen tilanne tuli eteen kun säädimme ensimmäistä kertaa kaverin ms:ää. Megatune:n käynnistyksessä tulee virheilmoitus Linkki. Missä mahtaa olla vika?
Jos painaa NO niin ohjelma käynnistyy täysin normaalisti ja saa yhteyden boksiin. Kun yrittää syöttää tietoa boksille ilmestyy virheilmoitus Linkki.
Kun painaa Yes, ei se kuitenkaan kirjoita mitään tietoja boksiin.
Jännite on sulakkeen jälkeen 12.8V enne boksia ja laturin ollessa akussa kiinni 14.8V. Auto siis sammuksissa tässä tilanteessa.
Laite ei ole minun vaan kaverini jota olen ollut laittamassa ja tietoni boksista ovat vajaat,mutta kyselen kaverilta ja kerron mahdollisuuksien mukaan tietoja boksista jotta saisimme ongelman selvitettyä.
Boksina MS II
Virheilmoitus MT 2.25
Moderator: Masi_K
Mulla tulee kans tuo ensimmäinen ilmoitus kun käynnistää megatunea. Päivitin extra koodin sisälle. Miten nuo "ms1 asetukset" saa pois päältä??Turbiini wrote:Näyttäis ensimmäinen ilmoitus kertovan että settings.ini tiedostossa on ms1 asetukset päällä, jälkimmäisestä en osaa sanoa johtuuko se samasta vai paikoillaan olevasta boot jumpperista.
Kyseessä Partcon lauta...ei näyttänyt kierroslukutietoa niin kokeilin vaihtaa koodin...missä vika?