Virheilmoitus MT 2.25

Keskustelu Megasquirtin firmwaresta ja muista Megasquirtiin liittyvistä ohjelmistoista

Moderator: Masi_K

Post Reply
FrOZ
Megasquirt aloittelija

Virheilmoitus MT 2.25

Post by FrOZ »

Tämänlainen tilanne tuli eteen kun säädimme ensimmäistä kertaa kaverin ms:ää. Megatune:n käynnistyksessä tulee virheilmoitus Linkki. Missä mahtaa olla vika?
Jos painaa NO niin ohjelma käynnistyy täysin normaalisti ja saa yhteyden boksiin. Kun yrittää syöttää tietoa boksille ilmestyy virheilmoitus Linkki.
Kun painaa Yes, ei se kuitenkaan kirjoita mitään tietoja boksiin.
Jännite on sulakkeen jälkeen 12.8V enne boksia ja laturin ollessa akussa kiinni 14.8V. Auto siis sammuksissa tässä tilanteessa.

Laite ei ole minun vaan kaverini jota olen ollut laittamassa ja tietoni boksista ovat vajaat,mutta kyselen kaverilta ja kerron mahdollisuuksien mukaan tietoja boksista jotta saisimme ongelman selvitettyä.

Boksina MS II
Turbiini
Megajumala

Post by Turbiini »

Näyttäis ensimmäinen ilmoitus kertovan että settings.ini tiedostossa on ms1 asetukset päällä, jälkimmäisestä en osaa sanoa johtuuko se samasta vai paikoillaan olevasta boot jumpperista.
V740
Megasquirttaaja

Post by V740 »

Turbiini wrote:Näyttäis ensimmäinen ilmoitus kertovan että settings.ini tiedostossa on ms1 asetukset päällä, jälkimmäisestä en osaa sanoa johtuuko se samasta vai paikoillaan olevasta boot jumpperista.
Mulla tulee kans tuo ensimmäinen ilmoitus kun käynnistää megatunea. Päivitin extra koodin sisälle. Miten nuo "ms1 asetukset" saa pois päältä??
Kyseessä Partcon lauta...ei näyttänyt kierroslukutietoa niin kokeilin vaihtaa koodin...missä vika?
V740
Megasquirttaaja

Post by V740 »

Vastaanpas itselle...nyt toimii tuo MegaTune piti vaihtaa ms1(unset) pois päältä ja laittaa msns-extra päälle(set). Kierroslukusignaalivika on todennäköisesti stimulaattorissa...
Post Reply