Olen lukenut kaikki manuaalit ym mutta en vaan tajua.
MegaSquirt ja turbo
Moderator: Masi_K
MegaSquirt ja turbo
Mitä kaikkia antureita ym ym ym systeemejä tarvitsen jos asennan megasquirtin autoon joka olisi tarkoitus turbottaa. Autossa on Boschin Motronic.
Olen lukenut kaikki manuaalit ym mutta en vaan tajua.
Olen lukenut kaikki manuaalit ym mutta en vaan tajua.
Re: MegaSquirt ja turbo
samat anturit, kuin vapariinkinNouko wrote:Mitä kaikkia antureita ym ym ym systeemejä tarvitsen jos asennan megasquirtin autoon joka olisi tarkoitus turbottaa. Autossa on Boschin Motronic.
Olen lukenut kaikki manuaalit ym mutta en vaan tajua.
imuilman lämpötila anturi olis tietysti hyvä olla ns. nopeaa mallia ja megan vakio map anturi riittää "vain" n. 1.5 bar ahtopaineille (tarvittaessa saa vissiin n. 5 bar paineille asti riittävän vaihdettua).
sytytystäkin olis tietysti terveellistä ohjata megalla ja se vaatii sitten aina tapauskohtaisesti omat "anturinsa" (itse sain hyödynnettyä kaikki moottorin omat sytkäpuolen anturit, joten ei tarvinnut tehdä kuin pieniä muutoksia niille ja kaikki muutkin anturit sain "keskustelemaan" megan kanssa, ainoastaan imuilman lämpötila anturin jouduin ostamaan)
Last edited by Höylä on Fri May 26, 2006 11:51, edited 1 time in total.
-
4wd puhallin
- Megasquirt aloittelija
- Posts: 3
- Joined: Mon Mar 13, 2006 21:37
- Location: halikko
Paitsi että toinen kartta on vain closed-loop tavoitepaineille, eikä open-loopin pulssisuhteille. Closed-loop moodin toiminta taitaa olla vielä puutteellista ja sen kehitys ilmeisesti lopetettu.I_me wrote:Tuota "2" kartta mahdollisuutta käyttäen luulisi onnistuvan ahtojen tiputus kun naku anturi huomaa nakutuksen.

