BMW m52 trikkeri ms2 v3.0
Posted: Mon Feb 19, 2018 1:22
Seuraavanlainen ongelma tuli moottorin säädössä. Jäärata-autoon lainattu boksi M50b25 perästä.
Moottorina m5x johdannainen dieselin kammella, tdc kumminkin orkkiskohdassa. Trigger angle säädettynä 324ast kuin kuuluukin olla vanos moottorin trikkeripyörällä, ei pommillakaan käyntiin. Ajoituslampulla hakemaan säätöä ja todeta että sytytyshetki 1cyl on 120ast myöhässä, eli trigger angle 204ast millä toimii.
Mikä tekee eron edelliseen moottoriin missä boksi ollu ettei sytytskulma olekaan sama samanlaisella trikkerönnillä..? 120ast väleinhän se sytytys menee 6syl hukkakipinällä, mutta mikä vaikuttaa tähän että syt hetki muuttuu 120ast aiemmalle.
Moottorina m5x johdannainen dieselin kammella, tdc kumminkin orkkiskohdassa. Trigger angle säädettynä 324ast kuin kuuluukin olla vanos moottorin trikkeripyörällä, ei pommillakaan käyntiin. Ajoituslampulla hakemaan säätöä ja todeta että sytytyshetki 1cyl on 120ast myöhässä, eli trigger angle 204ast millä toimii.
Mikä tekee eron edelliseen moottoriin missä boksi ollu ettei sytytskulma olekaan sama samanlaisella trikkerönnillä..? 120ast väleinhän se sytytys menee 6syl hukkakipinällä, mutta mikä vaikuttaa tähän että syt hetki muuttuu 120ast aiemmalle.