Ongelmana se että bensapumpun releelle tulee megalta 4.88 volttia sen parin sekunnin ajan kun laittaa virrat boksiin. EIkös sen pitäs kuitenkin maadottaa, eikä antaa virtaa ulos?
Ostamassani johtosarjassa releet oli kytketty väärin ja oisko sillon testatessa palanut boksista jotain.
Jos joku tunnistaa ongelman ja osais korjata boksin ottakoon yhteyttä.
MS2 v3.0 bensapumpun ohjaus
Moderator: Masi_K
Re: MS2 v3.0 bensapumpun ohjaus
Kuullostaa siltä että bensapumpun trankku olis tupsahtanut.
Volvo 244 -84. B19E, turtana, squirt 'n' spark *RIP*
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII
Re: MS2 v3.0 bensapumpun ohjaus
Hei
Suunnilleen samat arvot mittasin ehjästä MS 1 megasta. Normi auton rele oli kytkettynä 12V / 30A
Megan oma trankku 2N2222a on liian mitätön ohjaamaan tuota relettä, laitoin erillisen tehodarlingtontransistorin boxi päätyyn johdotin alkuperäisen tilalle niin alkoi toimimaan.
Suunnilleen samat arvot mittasin ehjästä MS 1 megasta. Normi auton rele oli kytkettynä 12V / 30A
Megan oma trankku 2N2222a on liian mitätön ohjaamaan tuota relettä, laitoin erillisen tehodarlingtontransistorin boxi päätyyn johdotin alkuperäisen tilalle niin alkoi toimimaan.
Re: MS2 v3.0 bensapumpun ohjaus
Aika erikoinen 30a rele on jos ei 0.8A riitä ohjausvirraksi.
edit Taitaakin vahvistus kerroin riittää vain 0.45A, mutta kyllä sekin pitäis normi kytkentäreleelle piisata.
edit Taitaakin vahvistus kerroin riittää vain 0.45A, mutta kyllä sekin pitäis normi kytkentäreleelle piisata.