MB m111 2.0 + microsquirt
Posted: Thu Dec 29, 2016 5:56
Kuten ecuvalinnasta huomaa, edetään tiukalla budjetilla.
Ongelmia/ epäselvyyksiä on muutama;
Miten kytkentä käytännössä onnistuu kaasuläpälle, kaasuläpässä on kaikkiaan 6johtoa, 2niistä menee tyhjäkäyntisäätimelle (varmistettu purkamalla kaasuläppä) ja loput 4 tps:lle, eli tässä ongelma, yleensähhän tepseissä on 3 johtoa. Muistelisin että kolmella johdolla ei ole keskenään vastusta mutta yhdellä ja kaikkien muiden välillä on sama vastus (paitsi yhdessä käännettynä)
Mites, tuo ecu mitä olen tilaamassa on ilmeisesti modattu (?) Jossa on 4sytkä ja 4suutinlähtöä, voinko siis käyttää nissanin 4x erillistä puolaa syystä X vai olisiko suotavampaa käyttää mersun omia puolia joissa siis yksi puola ohjaa kahta mukia?
Ne joille m111 on tuntematon kone, kyseessähän on mersun 16v moottori, vapaastihengittävä malli, muovisella imusarjalla ja ylisuunnitellulla kaasuläpällä. Vuosimalli uskoakseni 99-03, peräisin "väyrys-coupesta"
Ennemmin-myöhemmin tulen ahtamaan koneen, anturit tulevat alkuperäiseksi. Paitsi etten omista käypäistä, triggerillistä vetolevyä joten triggeri tulee dampperiin (32-1?)
Mietteitä saa antaa, johdotukset aikaselvillä kaasuläppää lukuunottamatta.
Ongelmia/ epäselvyyksiä on muutama;
Miten kytkentä käytännössä onnistuu kaasuläpälle, kaasuläpässä on kaikkiaan 6johtoa, 2niistä menee tyhjäkäyntisäätimelle (varmistettu purkamalla kaasuläppä) ja loput 4 tps:lle, eli tässä ongelma, yleensähhän tepseissä on 3 johtoa. Muistelisin että kolmella johdolla ei ole keskenään vastusta mutta yhdellä ja kaikkien muiden välillä on sama vastus (paitsi yhdessä käännettynä)
Mites, tuo ecu mitä olen tilaamassa on ilmeisesti modattu (?) Jossa on 4sytkä ja 4suutinlähtöä, voinko siis käyttää nissanin 4x erillistä puolaa syystä X vai olisiko suotavampaa käyttää mersun omia puolia joissa siis yksi puola ohjaa kahta mukia?
Ne joille m111 on tuntematon kone, kyseessähän on mersun 16v moottori, vapaastihengittävä malli, muovisella imusarjalla ja ylisuunnitellulla kaasuläpällä. Vuosimalli uskoakseni 99-03, peräisin "väyrys-coupesta"
Ennemmin-myöhemmin tulen ahtamaan koneen, anturit tulevat alkuperäiseksi. Paitsi etten omista käypäistä, triggerillistä vetolevyä joten triggeri tulee dampperiin (32-1?)
Mietteitä saa antaa, johdotukset aikaselvillä kaasuläppää lukuunottamatta.