Suuttimen mallia hakemassa sigun vauxhalliin. Yksi suutin hoitaa yhden pyttyparin. Suuttimen sijainti siten että suutin todnäk kastelee imuventtiilin. Kanavan jako kahteen on kannessa ja imuventtiilit näkyvät about kokonaan kannen reijästä. Mietin vain että jos otan esimerkiksi EV6 boschilaiset niin haittaako sen 2 haarainen sumu mitään? Että jos vaikka vahingossa kävisi niin että toinen haara osuisikin toiseen venttiiliin parista ja toinen toisesta? Kuitenkin imutapahtuma on kaksi peräkkäistä ryystöä per suutin. Eli toisen venttiilin takana olisi mälliä jo odottamassa ennenkuin venttiili avataan ja siihen perää vielä toinen varsinainen sen pytyn ruiskutus.
Eli tuleeko moisesta rakenteesta haittaa? Vai pitääkö kaivaa jostain mahdollisimman paljon sumuttavat suuttimet ? Semmosia ei liene olekkaan perinteisissä malleissa? Suuttimia ohjataan sekventtaalisena eli sisempien pyttyjen ruiskutus ajoitus on erikseen säädettävissä. Ruiskutuksen ajoitushan on sama kuin normaalistikkin eli ruiskutus loppuu sen 10 kampura-astetta ennen kuin venttiili aukee. Laskutapahtuma vaan on eri.
Äkkiseltään en nähnyt ev6 ja ev14 välissä mitään rajua eroa muutakuin hinnassa.