Oletko kokeillut sitä Palm softaa miten se pelaa extran kanssa? Puutteita? Ongelmia?
Mulla olisi yksi Palm Vx käyttämättömänä ja vähän houkuttelisi tehdä siitä irroitettava näyttö kojelautaan jonkun telineen avulla tms. Läppäri ei kuitenkaan ole aina mukana, joten tuolla voisi olla käyttöä.
Spag view nimistä ohjelmaa nyt lähinnä tuossa olen käyttänyt, sekin kaipaa anturisäätöjä, eikä ole mitenkään selkeää tuo antureiden arvojen määrittäminen.
TuneX ohjelmaakin olen hämmästellyt, siinä kierrokset loppui jo 4400 kohdalle, MAP luvuissakin jotain kummaa oli, taisi osa puuttua.
En kyllä ole paljoa vielä aiheeseen perehtynyt, pikaisesti väsäilin vaan kaapelin, ohjelma palmiin ja pikatestiä parkkipaikalla.
Ensi kevääksi kerkeää ohjelmatkin kehittymään, auto kun on seisonnassa talven.
Itelle olis tulossa kans ihan näytöksi autoon, lähinnä lämmöt ku ei alunperin mitään lämpömittareita. Lisäksi tarkoitus piilottaa tuhkiksen tilalle sisään kojelautaan. Kun tuhkiksen avaa, niin sieltä nousee sitten Palmi pystyyn näkyviin. Pitää vielä tehdä mekanismi ku työntää, niin se laskeutuu automaattisesti.
Kannattaa sitten huomata, että Palm V:ssä on latausäly laturissa eikä Palmissa, suoraa sähköä siihen ei kannata siis syöttää.
Palmin automaattisammutuksen saa pois päältä, kun ottaa vaikka muistion auki ja kirjoittaa siihen ensin sellaisen kaunokirjoitus pikku L kirjaimen tapaisen merkin, sitten piste ja numero 3 kirjoittaen kirjoitusosaan.
Sitten taustavalon saa käänteiseksi muuten samalla tavoin, mutta numeron 3 sijaan kirjoitetaan numero 8
Tuskinpa onnistuu Garmin:in Ique3600 GPS/PDA laitteella, jossa PalmOs, telakka on USB tyyppinen nimittäin tässä, mutta tässä onkin värinäyttö (eihän kaikissa palmeissa kai ole?).
volvoman wrote:Tuskinpa onnistuu Garmin:in Ique3600 GPS/PDA laitteella, jossa PalmOs, telakka on USB tyyppinen nimittäin tässä, mutta tässä onkin värinäyttö (eihän kaikissa palmeissa kai ole?).
Ehkä tuokin on mahdollista saada toimimaan, siihen vain joutuisi etsimään sarjaporttikonvertterin tai jotain vastaavaa, onkohan tuollaisia edes?
Itse käytän Palm V:tä, mutta myös uudemmilla ovat megasquirttia käytelleet, jopa värinäyttöisillä, msefi foorumilla taitaa olla ainoastaan juttua noista.