Projektia pukkaa, tarkoituksena korvata -95 vuosimallin Kawasaki ZZR600 kaasarit -01 Suzuki GSX-R600 läppärungoilla ja MS1v2.2:sella (VR), sytytys on tarkoitus jättää alkuperäiseksi. Vastaavaa en ole itse aikaisemmin rakentanut, joten kaikki on uutta
Kysymys: Ilmeisesti ruisku tarvitsee ajoituksen kampiakselilta, joten onko sitä mahdollista ryöstää tästä alkuperäisestä anturista ja syttypyörästä?
edit: eikö tästä periaatteessa saisi kierroslukemat samalla Megalle?
Tuolle triggeripyörälle tuskin löytyy tukea mistään Megan versiosta ja kaikista vähiten MS1:stä. Mutta eipä sillä niin väliäkään, jos kerran aiot jättää vakiosytkän käyttöön. Ruiskua varten ei tarvita varsinaista kampuran ajoitusta, pelkkä kierroslukutieto riittää ja sen saat otettua vaikka kierroslukumittarin signaalipiuhasta.