
KDFI 1.4 ongelmaa
Moderator: Masi_K
KDFI 1.4 ongelmaa
kaverin autossa bmw m50 tuo kdfi1.4 täysin sekasin sytkän puolelta eli: muuten jees mut 2 sylinteri ei anna kipinää ollenkaan,vakioboksilla kaikki pelaa mainiosti ja trikkeri asetukset täytyy olla 60-2 tooth#1 320 että edes lähtee käymään vaikka pitäs laskujen mukaan olla 84 tuo tooth#1 ja pelaa ainoastaan wasted spark ja singlewheel with missing tooth vaikka käsittääkseni pitäis olla dualwheel with missing tooth ja COP?ollaanko aivan metsässä? ja kaikki apu on tarpeen kun tässä ollaan aika alkutaipaleella tämän kanssa ja kiitokset etukäteen jo! 

-
- Megajumala
- Posts: 1390
- Joined: Mon Feb 28, 2005 12:29
- Location: PorVWoo www.AutoTune.fi
- Contact:
Re: KDFI 1.4 ongelmaa
Kokeilitteko sillä output testmodella ne lähdöt? Muistaakseni kun autoa silloin katoin niin sytkäjärjestys oli väärin ainakin ykköspytyn osalta. Eli spark A antoi muistaakseni kakkos pyttyyn kipinän, ei ykköseen.
JA onko tuo boxi tehty cop puolille ohjaus vai pelkästään wastespark? Selvittäkää nyt mikä siihen on hankittu tai pitäis olla. Jotainhan siinä pahasti kuralla koska naulaa heti kun painaa kaasua pikkasen.
JA onko tuo boxi tehty cop puolille ohjaus vai pelkästään wastespark? Selvittäkää nyt mikä siihen on hankittu tai pitäis olla. Jotainhan siinä pahasti kuralla koska naulaa heti kun painaa kaasua pikkasen.
Re: KDFI 1.4 ongelmaa
juu tänään katsotaan tolla testmodella et minne se työntää kipinää ja maanantaina kun sitä säädin niin ei kyllä naulannutenää kaasua painettaessa,mutta se kakkos pytty ilman kipinää kokonaan ja wasted sparkilla tuo on pelannut ainoastaan ja tuossa se boksin linkki http://www.k-data.org/kdfi-pnp-bmw-m50.html jos sieltä jotain irti saa....
Re: KDFI 1.4 ongelmaa
Spark A oli 3ja4
Spark B oli 1ja6
Spark C oli 2ja5 (joista 2 ei sytyttänyt)
Spark B oli 1ja6
Spark C oli 2ja5 (joista 2 ei sytyttänyt)
-
- Megajumala
- Posts: 1390
- Joined: Mon Feb 28, 2005 12:29
- Location: PorVWoo www.AutoTune.fi
- Contact:
Re: KDFI 1.4 ongelmaa
Eli tulppa/puola rikki 2? Ja ilmeisesti purkki rakennettu wastesparkki tyyliin.
Mut Spark A pitäis olla 1 ja 6 B 5 ja 2 C 3 ja 4 jos sytkäjärjestys oli 153624
Eli väärässä järjestyksessä, jos halutaan se 84 astetta aj ykkönen syttyy A lähdöstä.
Mut Spark A pitäis olla 1 ja 6 B 5 ja 2 C 3 ja 4 jos sytkäjärjestys oli 153624
Eli väärässä järjestyksessä, jos halutaan se 84 astetta aj ykkönen syttyy A lähdöstä.
Re: KDFI 1.4 ongelmaa
Ei ollut puola eikä tulppa rikki koitettiin toisilla osilla mut ei antanu valoa kakkosesta,boksissa joku transistori ja termistori kyrähtäny kun vietiin se paikalliselle virtuoosille äsken (ilmeisesti sytkäkivi siis)?
Re: KDFI 1.4 ongelmaa
eli nyt auto pelaa kaikilla pytyillä! seuraava ongelma löytyy laajakaista lambdasta jonka arvo heittelee laidasta laitaan tunerstudiossa ja tämä laajakaista kytketty ohjeiden mukaan boksiin ja pitäisi siis toimia mutta ei toimi, saa antaa vinkkejämikä tossa on vialla kiitos!!!
-
- Megajumala
- Posts: 1390
- Joined: Mon Feb 28, 2005 12:29
- Location: PorVWoo www.AutoTune.fi
- Contact:
Re: KDFI 1.4 ongelmaa
Mikäs poksissa oli vikana vai jossain muualla?
Olikos tuossa oma ohjain sisällä lambdalle vai joku ulkoinen?
Olikos tuossa oma ohjain sisällä lambdalle vai joku ulkoinen?
Re: KDFI 1.4 ongelmaa
Sytkäkivi oli kärähtäny ja sit siinä oli joku suoja samalla menny mut korjauksen jälkeenkään ei toiminu kun siltä puuttu virta se korjattiin juottamalla hyppy toisen kiven virrasta siihen....mutta juu siinä kdfissä on oma kontrolleri ja ohjeet sen anturin kytkemisee siis pelkkän bosch lsu 4.2 laajakaista lambdan jonka pitäis toimii siinä mut aivan sama onko kiinni piuhat vai ei mittari tunerstudiossa pyörii ympyrää ku hullun m****u! Onks jotkuu asetukset ny ketuillaa vai mikähän on....