Tässä uutuuden innostunut squirttaaja olisi kiinnostunut että onko tuossa PRIMARY - SECONDARY FUEL LOAD systeemissä säätöjen kanssa jotakin erikoista. Haluaisin käyttää SPEED DENSITY:a ja ALPHA-N yhdistelmää, että saisin kaasusta viiveen pois(näin ainakin ymmärsin) ja että voin kuitenkin lukea ahtoja.
Ja lisäkysymys, mikä ero on sillä että kumpi on primääri arvo??
Tästä aiheesta on yllättävän vähän ohjeita, kun googlella yrittää.
Täältäkin muutaman sivun selasin läpi mutta en kyseisestä asiasta löytänyt mitään vihiä.
Mega manuaali kun neuvoi niinkin kattavasti että: "Advanced user's only", ei paljon auttanut.
Ulkomaan squirt sivu sai kyseisen aiheen kuulostavaan aivan magialta, säätelivät jostain syystä SD-karttaa vaan 90kpa asti ja TPS:n sataan, Multiply = off ym. Mahtoiko kyse olla ahtamattomasta autosta??
Masi.K:ta jo kyseisestä aiheesta sytytys-puolella ahdistelin, mutta ajattelin tehdä tästä vielä oman topicin tänne näkyvämmälle.
