36-1 ja cherry hall-anturi

Megasquirtin asentaminen käyttökohteeseen sekä keskustelu johdotuksista, antureista suuttimista ja muista toimilaitteista.

Moderator: Masi_K

Post Reply
VilleJ
Megasquirt aloittelija
Posts: 15
Joined: Tue Sep 14, 2010 11:15
Location: Savo

36-1 ja cherry hall-anturi

Post by VilleJ »

Otsikon mukaiset kamppeet ja tunerstudion asetuksina toothed wheel ja hammasmäärä, puuttuva hammas ja pyörän oikea kulma syötettynä trigger wheel settings- välilehdelle. Tunerstudio herjaa "Trigger offset must be zero in EDIS and trigger wheel mode" ja naksuttelee bensapumppua päälle ja pois. Mistähän asetuksesta tämä mahtaa johtua ja millaisilla asetuksilla nämä kamppeet pitäs toimia?

Spark modeen kun laittaa EDIS niin tulee kiekkatieto ruudulle mutta startilla pyörittäen näyttää 2000 rpm. Tutkittu ja testailtu on ja tässä kohti loppui oma ymmärrys.

-Ville
MrFairlane
Megajumala
Posts: 656
Joined: Sun Feb 27, 2005 22:12
Location: Hyvinkää

Re: 36-1 ja cherry hall-anturi

Post by MrFairlane »

Jossain vanhoissa koodi versioissahan oli trigger offset säädin tools välilehdykässä jos oikein muistan?
Nyt ei ole käsillä MS2:n ohjelmaa joten en näe että onko siellä sitä säätöä.
JaniM
Megajumala
Posts: 1390
Joined: Mon Feb 28, 2005 12:29
Location: PorVWoo www.AutoTune.fi
Contact:

Re: 36-1 ja cherry hall-anturi

Post by JaniM »

Niin onko #1 tpoth angleen laitettu kulma? Offset pitää olla nolla.
www.AutoTune.fi

MegaSquirt moottoriohjainjärjestelmät ja oheistarvikkeet
VilleJ
Megasquirt aloittelija
Posts: 15
Joined: Tue Sep 14, 2010 11:15
Location: Savo

Re: 36-1 ja cherry hall-anturi

Post by VilleJ »

Tämäpä ratkesi ihan koodin päivityksellä. Vielä pitäisi keksiä millaiset ulostulot ls2 puolat tarvii levylle hukkakipinätyyliin käytettynä :D
Post Reply